فعالیت ۱۴۰ نیرو در بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه


فعالیت 140 نیرو در بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه گفت: ۱۴۰ نفر نیرو در بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه مشغول به‌فعالیت و ارائه خدمت به‌زائران هستند.

پیرحسین کولیوند صبح امروز در بازدید از شیوه خدمت‌دهی به زائران در بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی تسنیم، اظهار داشت: 140 نفر نیرو در بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه مشغول به‌فعالیت و ارائه خدمت به‌زائران هستند.

وی با بیان اینکه 80 نفر نیز در بیمارستان هلال احمر در مدینه مشغول به خدمت هستند، افزود: داشتن روحیه جهادی خصوصیت بارز این افراد است به‌گونه‌ای که می‌توان اقدامات آن‌ها را یک حرکت جهادی ارزشمند خواند.

رئیس بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه با ضروری دانستن داشتن روحیه جهادی برای خدمت‌رسانی بهداشتی و پزشکی به زائران در حج امسال، عنوان کرد: تمامی کارکنان این مرکز را به حفظ روحیه جهادی و همچنین تلاش برای ارائه خدمات بهتر دعوت می‌کنم.

وی به اقدامات ارائه شده در بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه اشاره کرد و گفت: در صورتی که مشکلی برای زائران پیش بیاید به بیمارستان اعزام شده و سعی می‌شود که اقدامات لازم برای آن‌ها انجام شود و در صورتی که فرد به جراحی، دیالیز و یا سی تی اسکن نیاز داشته باشد به بیمارستان‌های سعودی اعزام می‌شود.

کولیوند تصریح کرد: در تمامی مراحل حضور بیماران ایرانی در بیمارستان‌های سعودی یک پزشک رابط که مسلط به زبان عربی است در کنار بیمار باقی می‌ماند تا مرخص شود.

وی به واحد سلامت کاروان‌ها اشاره و اذهان داشت: پزشکان عمومی با داشتن تجربه مشرف شدن به حج این کاروان‌ها را تشکیل می‌دهند که بر شیوه اسکان و نحوه پخت غذا در کاروان‌ها نظارت دارند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی افزود: مرکز پزشکی حج هلال احمر ‌‌نهایت تلاش خود را برای مدیریت حوزه پزشکی حج به شیوه منظم و با برنامه‌ریزی دقیق به‌کار گرفته است که بتوانیم به نتیجه و هدف والایی که خدمت‌دهی مناسب به زائران است، دست یابیم.

وی از تقسیم‌بندی تمامی کار‌ها و اقدامات و فعالیت‌های این حوزه یاد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای تقسیم کار در حوزه پزشکی حج با دقت تمام و بر اساس اولویت‌ها انجام شده است تا حتی در جزئی‌ترین موارد نیز دچار کوچک‌ترین مشکلی نشویم.

کولیوند ارائه بهترین خدمات را شایسته حجاج ایرانی دانست و اذعان کرد: برنامه‌ریزی مناسب، رعایت اصل زائرمحوری، تعیین وقت معین برای انجام هر کار و مشخص کردن سر رسید آن از اصول جدایی ناپذیر سیاست کاری مرکز پزشکی در حج امسال است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon