یواخیم لو: کسب پیروزی تنها هدف ما برابر لهستان بود


یواخیم لو: کسب پیروزی تنها هدف ما برابر لهستان بود

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تأکید کرد که ژرمن‌ها مقابل لهستان تنها یک هدف را دنبال می‌کردند و موفق شدند به آن دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (جمعه) در خانه موفق شد میهمان خود لهستان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا جای این تیم را در صدر جدول گروه D‌ مرحله مقدماتی یورو 2016 بگیرد. یک گل از توماس مولر و دو گل از ماریو گوتسه ژرمن‌ها را به صعود مستقیم به مرحله نهایی یورو نزدیک‌تر کرد، چرا که آنها حالا با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود، لهستان دو امتیاز فاصله دارند و تنها سه دور دیگر به پایان بازی‌های مرحله مقدماتی نیز باقی است.

نتیجه‌ای که آلمان مقابل میهمان خود کسب کرد، رضایت سرمربی ژرمن، یواخیم لو را در پی داشت. او در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: پس از سال گذشته که ما بازی‌های نه چندان خوبی را در مرحله مقدماتی ارائه کردیم، کاملاً مشخص بود که به سه امتیاز بازی خانگی برابر لهستان نیاز داریم. از این رو ما در این بازی فقط یک هدف را دنبال می‌کردیم، اینکه بازی را ببریم و به این هدف که مهمترین چیز بود دست پیدا کردیم.

مردان یواخیم لو که مرحله مقدماتی یورو 2016 را متزلزل آغاز کردند و در آن مقطع در خانه لهستان تن به شکست 2 بر صفر نیز داد، حالا سرنوشت صعودش به عنوان برترین تیم گروه را در دستان خود می‌بیند.

لو ادامه داد: در مجموع من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. تیم با تمرکز بالایی بازی کرد. تنها موقعیت‌های گلزنی که لهستان به دست آورد در نتیجه اشتباه بازیکنان خود ما بود.

تیم ملی آلمان در بازی بعدی خود در مرحله مقدماتی یورو 2016، پس فردا (دوشنبه) میهمان اسکاتلند است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon