طباطبایی: درخشش بازیکنان تیم امید در تیم ملی را به فال نیک می‌گیریم

طباطبایی: درخشش بازیکنان تیم امید در تیم ملی را به فال نیک می‌گیریم

مربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: از اینکه بازیکنان تیم فوتبال امید توانستند در بازی تیم ملی مقابل گوام بدرخشند خوشحالیم و آن را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هادی طباطبایی با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم فوتبال امید کشورمان در هلند اظهار داشت: تمرینات تیم بر اساس استراتژی و هدفی که دنبال می‌کنیم، طراحی شده و در سطح بالایی برگزار می‌شود که رضایت کادرفنی و بازیکنان را در پی داشته است.

وی در خصوص برتری پرگل در نخستین دیدار تدارکاتی این اردو مقابل تیم دسته اولی اشیل هلند گفت: بازی خیلی خوبی بود به خصوص در نیمه نخست بازیکنان ما فوق‌العاده حساب شده و با برنامه در زمین ظاهر شدند و دستورات کادرفنی را به بهترین شکل در زمین پیاده کردند. در نیمه دوم به خاطر تغییر شرایط بازی حریف ما هم مجبور به تغییر استراتژی شدیم و در مجموع شرایط بازی متفاوت با نیمه اول شد، اما در مجموع بچه‌های ما نمایش خوبی مقابل حریف هلندی داشتند و روند رو به رشد تیم کاملاً مشهود بود.

مربی تیم امید ادامه داد: خوشبختانه در این دیدار علاوه بر اینکه از موقعیت‌های گلزنی به خوبی استفاده کردیم، در کارهای ترکیبی دو، سه و چهار نفره هم بارها موفق نشان دادیم که بسیار امیدوار کننده بود. البته نقاط ضعفی هم در این دیدار داشتیم که قطعاً باید روی انها بیشتر کار کنیم تا برطرف شود.

طباطبایی در خصوص درخشش سردار آزمون و مهدی ترابی در دیدار مقابل گوام که موفق به گلزنی هم شدند، گفت: چنین موفقیتی را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم که این روند موفق بچه‌های امید در تیم ملی بزرگسالان ادامه داشته باشد. قطعاً بازیکنان تیم امید به خوبی می‌دانند که آینده‌سازان فوتبال ایران هستند و باید نهایت تلاش‌شان را برای سربلندی نام ایران انجام دهند.

وی افزود: زمانی که تیم امید را تحویل گرفتیم، کادرفنی برنامه‌ریزی دقیقی را انجام داد تا از کل ظرفیت فوتبال ایران استفاده کنیم و استعدادهای جدیدی کشف شوند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و توانستیم بازیکنانی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. در حال حاضر این بازیکنان به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند و ما بابت این اتفاق و اینکه کارمان را به درستی انجام داده‌ایم واقعاً خوشحال هستیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ابتدا باید از تمامی باشگاه‌ها تشکر کنم که همکاری خوبی با تیم امید داشتند و بازیکنانشان را در اختیار ما گذاشتند تا بتوانیم با تمامی نفرات این اردو را برگزار کنیم.ضمن اینکه باید بابت این اتفاق مهم ابراز خوشحالی کنم که فوتبال ما متوجه اهمیت و ارزش فوتبال پایه شده است. چراکه قطعاً اگر فوتبال پایه ضعف و سستی داشته باشد، تیم ملی بزرگسالان هم دچار چالش می‌شود و از داشتن بازیکنان جوان و با انگیزه محروم می‌ماند. بنابراین بها دادن به تیم‌های پایه نونهالان، جوانان، نوجوانان و امیدها می‌توان آینده فوتبال ایران را تضمین کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon