ظرفیت‌های معدنی، کرمان را در سطوح بین‌الملل به عنوان استانی شاخص مطرح کرده است


ظرفیت‌های معدنی، کرمان را در سطوح بین‌الملل به عنوان استانی شاخص مطرح کرده است

معاون اول رئیس جمهور در سیرجان گفت: ظرفیت‌های معدنی، کرمان را در سطوح بین‌الملل به عنوان استانی شاخص مطرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، اسحاق جهانگیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموعه گل گهر کار بسیار خوبی را از ابتدا تا کنون انجام داده و کارهای مهم دیگری هم در دست اقدام دارد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: ظرفیت این کشور بسیار نامحدود است به ویژه در زمینه نیروی انسانی و مدیران تربیت شده در جمهوری اسلامی و لازم است از این مجموعه نهایت استفاده شود.

جهانگیری تاکید کرد: مدیران توانمند در همه جای دنیا مشتری دارند که با اتکا به آنان می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی گفت: لازم است از آن‌ها حمایت کنیم و شرایط را فراهم کنیم تا در بخش‌های مختلف به کار گرفته شوند و از ظرفیت آنها استفاده شود.

جهانگیری افزود: ایران از لحاظ ذخایر معدنی کشور غنی است و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.امروز بخش عمده‌ای از مواد معدنی مورد نیاز کشور به ویژه مواد فلزی، سنگ آهن، کرومیت و مس در استان کرمان استخراج می‌شود و این استان از این نظر هم در داخل کشور و هم در سطوح بین‌الملل به عنوان استانی شاخص مطرح است.‬

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی کرمان گفت: استاندار کرمان ابتکارات خوبی داشته است و اقدامات خوبی در استان در جهت توسعه و سرمایه گذاری انجام شده است.

جهانگیری بر همکاری بخش دولتی و غیر دولتی استان کرمان تاکید کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی به قراردادها و تفاهم نامه‌های صورت گرفته در کرمان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن این قراردادها  اشتغال و توسعه در استان کرمان رشد بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon