عملیات اجرائی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان تا ۲ ماه آینده آغاز شود‌


عملیات اجرائی حلقه چهارم ترافیکی اصفهان تا 2 ماه آینده آغاز شود‌

عضو شورای ‌شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان باید حداکثر تا ۲ ماه آینده، زمینه کلنگ‌زنی مسیر اصلی حلقه ترافیکی شهر اصفهان را با حضور مقامات کشوری از جمله وزیر راه و شهرسازی فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نورالله صلواتی صبح امروز در جلسه علنی شورای ‌شهر اصفهان اظهار داشت: مدیریت شهری می‌خواهیم که با تلاش و کوشش مجدانه همراه با نشاط و شادابی، پروژه‌های دردست اجرا را پیگیری کند و پیگیری پروژه‌های معطل مانده از قبل را از جمله ساختمان شورای شهر و شهرداری و پروژه‌های گردشگری از جمله پروژه منارجنبان و فاز دوم میدان امام علی‌(ع) را با سرعت بیشتری انجام دهد.

وی با اشاره به ترافیک در شمال اصفهان و تردد خودروهای سنگین در این منطقه گفت: حلقه حفاظتی با حلقه چهارم ترافیکی شهر، از نیازهای ضروری شهر اصفهان به شمار می‌رود.

عضو شورای شهر اصفهان بیان کرد: اکنون بزرگراه‌های شهر اشباع شده‌اند و دیگر جوابگوی بار حمل و نقل نیستند، بنابراین لازم است که ترافیک خودروهای سنگین و عبوری از شهر به خارج از شهر منتقل شود که هم ایمنی بالا رفته و هم در کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: امید داریم در یک یا 2 ماه آینده زمینه کلنگ‌زنی مسیر اصلی حلقه حفاظتی با حضور مقامات کشوری از جمله وزیر راه و شهرسازی که همواره شریک شهرداری اینگونه پروژه‌های است، فراهم شود. بی‌شک بدون حضور و کمک دولت اجرای این پروژه‌های ملی و استراتژیک غیرممکن است و با مشکلات فراوانی روبرو می‌شود.

رئیس کمیسیون بهداشت شورای شهر اصفهان نیز با بیان اشاره به وضعیت نظافت شهر گفت: متاسفانه در نظافت شهر شاهد وضعیت مناسب در مناطق حاشیه‌ای نیستیم که مشکلات بهداشتی زیادی را برای مردم این مناطق حاشیه‌ای ایجاد کرده است که از شهرداری می‌خواهیم که نظارت ویژه‌تری بر روی این موضوع داشته باشد.

غلامحسین صادقیان با اشاره به نزدیک شدن فصل پائیز و ریزش برگ درختان تصریح کرد: با توجه به اینکه به فصل برگ‌ریزان نزدیک می‌شویم لازم است که معاونت خدمات شهری تمهیداتی را در نظر بگیرد که هم مردم از این پدیده طبیعی لذت ببرند و هم نظافت  فضای سبز و معابر را داشته باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon