حضور عوامل پلیس در ورودی تونل توحید؛ ریزش آب ادامه دارد

حضور عوامل پلیس در ورودی تونل توحید؛ ریزش آب ادامه دارد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به شکستگی لوله آب و ریزش آب از سقف تونل توحید، از حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در ورودی این تونل به منظور کنترل تردد و جلوگیری از ورود موتورسیکلت به تونل توحید خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکستگی لوله آب در تونل توحید، اظهار کرد: از روز گذشته متاسفانه با نشت لوله آب از سقف تونل توحید و در مسیر شمال به جنوب، درگیر بوده‌ایم و امروز نیز ریزش و نشت آب از سقف این تونل ادامه دارد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: از روز گذشته عوامل پلیس در محل حاضر شده و برای جلوگیری از ورود غیرمجاز موتورسیکلت‌سواران به این مسیر تلاش می‌کنند چراکه ریزش آب از سقف تونل باعث لغزندگی در این مسیر شده و احتمال تصادف به خصوص برای موتورسوارانی که به صورت غیرقانونی وارد تونل می‌شوند وجود دارد.

وی با بیان اینکه میزان نشت آب از سقف تونل توحید به حدی نیست که مسیر را دچار آبگرفتگی کرده باشد، علت ریزش آب از سقف تونل را، شکستگی لوله آب عنوان کرد و گفت: با توجه به لغزندگی مسیر، سرعت مجاز در تونل توحید کاهش یافته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon