سیاست چند معلمی برای پایه پنجم و ششم ابتدایی اجرا می‌شود

سیاست چند معلمی برای پایه پنجم و ششم ابتدایی اجرا می‌شود

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاست چند معلمی برای پایه پنجم و ششم ابتدایی اجرا می‌شود.

محمد دیمه ور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: در سال تحصیلی 94-95 دروس پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی به صورت تخصصی ارائه می‌شوند و لازم به ذکر است که این طرح به صورت آزمایشی در 2 استان کشور اجرا شده و اکنون در تمامی استان‌ها این طرح اجرایی می‌شود.

وی در ارتباط با اجرای سیاست چند معلمی برای دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی تصریح کرد: برای دانش آموزان پایه‌های یاد شده 1 معلم تربیت بدنی، 1 معلم دروس علوم انسانی و 1 معلم نیز برای دوزس پایه در نظر گرفته شده که تحت عنوان سیاست چند معلمی در مدارس اجرایی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از کمبود معلم در پایه ابتدایی خبر داد و گفت: هم اکنون با کمبود معلم در پایه ابتدایی رو به رو هستیم که ارائه دروس تخصصی در پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی می‌تواند سبب بهره برداری از دانش و تخصص معلمان دوره متوسطه شود و در نتیجه به ساماندهی بهتر نیروی انسانی می‌انجامد.

دیمه ور وجود بارگاه نور رضوی در مشهد مقدس را حلقه اتصال دینی در کشور دانست و بیان کرد: حرم نور رضوی سبب ایجاد یک حلقه اتصال دینی در کشور شده است و ما برای تقویت فرهنگ دینی در دانش آموزان و آشنایی آنان با معارف و فرهنگ اهل بیت(ع) به این حلقه اتصال نیازمندیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon