قم قهرمان مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی پیام نور شد


قم قهرمان مسابقات فوتسال المپیاد ورزشی پیام نور شد

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر پیام نور در قم را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم با پیروزی برابر قزوین در دیدار نهایی فاتح رقابت‌های فوتسال المپیاد ورزشی پیام نور شد.

در دیدار نهایی این مسابقات در سالن شهید حیدریان، قم توانست در ضربات پنالتی برابر تیم قزوین پیروز شود و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقه قزوین ابتدا با 2 گل از قم پیش افتاد اما فوتسالیست‌های قمی کار را به تساوی کشاندن و سرانجام در ضربات پنالتی به به ثمر رساندن 3 گل در برابر 2 گل تیم حریف، قهرمانی را کسب کردند.

قم در مرحله نیمه نهایی توانسته بود 5 بر 4 خوزستان را شکست دهد و لرستان نیز 4 بر یک مغلوب تیم قزوین شده بود تا دیدار نهایی بین قم و قزوین برگزار شود.

در مسابقه رده بندی تیم‌های خوزستان و لرستان مسابقه نزدیک و نفس گیر را برگزار کردند که تیم لرستان در ‌‌نهایت توانست با نتیجه 5 بر 4 خوزستان را شکست دهد و به مقام سوم برسد.

در این مسابقات تیم‌های خراسان رضوی، البرز، یزد و کردستان نیز حضور داشتند که موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی نشدند.

این مسابقات در 11 رشته ورزشی شامل فوتسال، بسکتبال، والیبال، شنا، کاراته، تکواندو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دو و میدانی، بدمینتون و تنیس روی میز در قم برگزار شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon