فرماندار جدید شیراز به‌زودی منصوب می‌شود


فرماندار جدید شیراز به‌زودی منصوب می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه فرماندار جدید شیراز به‌زودی منصوب می‌شود گفت: گزینه نهایی به وزارت کشور معرفی شده و منتظر قطعی شدن حکم هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هادی پژوهش جهرمی امروز در حاشیه آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علیمه کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد تغییر فرمانداران استان فارس اظهار داشت: تغییر و تحول امری طبیعی است و در این راستا نیز تغییر تعدادی از فرمانداران 29 شهرستان استان فارس در دست اقدام است.

پژوهش جهرمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم در مورد آخرین اقدامات استانی برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان فارس خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان فارس تشکیل شده و در این راستا نیز بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی وزارت کشور امور انتخابات مرحله به مرحله اجرا می‌شود.

وی در مورد اولویت‌های خود در موضوع امنیتی در استان فارس نیز بیان کرد: در این زمینه آرامش مهم‌ترین اصل است و باید تمام برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس بوده و دستگاه‌های مختلف نیز همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در مورد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در استان فارس نیز گفت: در این زمینه معاونت توسعه و پشتیبانی استانداری باید اعلام نظر کند.

به گزارش تسنیم، تاکنون چهار مدیر به‌عنوان فرماندار و سرپرست فرماندار در دولت تدبیر و امید بر صندلی فرمانداری تکیه زده‌اند.در ابتدای آغاز دولت یازدهم پس از رفتن جوادزرین‌کلاه از فرمانداری شیراز به وزارت کشور، به‌ترتیب محمدرضا تدین، مصطفی امیری و علیرضا بیات‌پور به‌عنوان سرپرست فرمانداری شیراز منصوب شدند تا اینکه حیدر عالیشوندی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس نیز  از 30 خردادماه امسال به‌عنوان چهارمین نفر بر صندلی اتاق فرماندار شیراز تکیه زد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon