زمینه مهاجرت معکوس به‌روستاهای قزوین فراهم شود


زمینه مهاجرت معکوس به‌روستاهای قزوین فراهم شود

فرماندار قزوین گفت: مدیران و مسئولان مربوطه باید در زمینه ایجاد جذابیت در روستاها و فراهم کردن بستر مناسب به‌منظور توسعه مهاجرت معکوس به‌روستاها اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سیدعلی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیش از 94 پروژه بزرگ عمرانی در هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت بیش از 94 پروژه بزرگ عمرانی تولیدی افتتاح شد.

وی افزود: به‌منظور بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که اعم از پروژه‌های خدماتی، آموزشی، رفاهی، کشاورزی، زیربنایی و غیره بود.

فرماندار قزوین با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: گازرسانی به روستا و تامین رفاه حال روستاییان از اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی محسوب شده که مدیران مربوط باید اقدامات لازم را انجام دهند.

موسوی با اشاره به اهمیت مهاجرت معکوس به‌روستاها خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان مربوط باید در زمینه ایجاد جذابیت در روستاها و فراهم کردن بستر مناسب به‌منظور توسعه مهاجرت معکوس به‌روستاها اقدامات لازم را انجام دهند. 

وی با بیان این مطلب که باید جذابیت روستاها را بیشتر از شهرها شود، ادامه داد: به‌منظور کاهش مهاجرت از روستاها و فعالیت چرخه اقتصادی در روستاها باید جذابیت روستاها را بیشتر کرده و مدیران مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon