قوانین امروز باید براساس شرایط جنگ اقتصادی تعیین شود


قوانین امروز باید براساس شرایط جنگ اقتصادی تعیین شود

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان گفت: قوانین و مقررات امروز باید براساس شرایط جنگ اقتصادی تعیین شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان که با حضور حمید تیموری معاون حقوقی و امور مجلس دیوان محاسبات کشور و ذکاء اسدی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: دیوان محاسبات جزو خانواده مجلس و بخشی از دستگاه قضایی محسوب می‌شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به اینکه دیوان محاسبات رکن اساسی در موضوع نظارت در کشور است، افزود: موضوع نظارت یکی از موضوعات مهم در کشور است که باید به آن توجه ویژه شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه وجود تحریم در کشور زمینه تخلفاتی را به‌وجود آورد، خاطرنشان کرد: حوزه نظارتی در کشور نیازمند قوانین ویژه‌ای برای جلوگیری از تخلفات است.

وی با اشاره به ارائه طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به مجلس شورای اسلامی، گفت: دستگاه‌های نظارتی ما بیشتر به کشف جرم می‌پردازند و شکاف بین کاشف و ضابط اختلافاتی را به‌وجود می‌آورد.

نماینده مردم کرمان در مجلس  با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم مهمتر از کشف جرم است، افزود: رویکردی که دیوان محاسبات در کشور و استان در خصوص پیشگیری و آموزش مدیران داشته، بسیار قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: دیوان محاسبات بازوی پرتوان قوه مقننه در کشور است و خروجی آن باید کاهش مفاسد اقتصادی باشد.

در این مراسم داریوش فخرایی با اشاره به اینکه هدف دیوان محاسبات قفل کردن امورات استان نیست، گفت: در تحقق سیاست‌های قبلی و بعدی استان همکاری می‌کنیم.

مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان قابلیت‌های فراوانی داشته و از بزرگانی در عرصه‌های مختلف در سطح کشور برخوردار است، افزود: قول می‌دهم که برای خدمت به کرمان آمدم و قصدم خدمتگزاری به مردم فهیم و مؤمن استان کرمان است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon