پیروانی: کاشانی از قدرت سیاسی‌اش برای حل مشکلات استفاده می‌کند

پیروانی: کاشانی از قدرت سیاسی‌اش برای حل مشکلات استفاده می‌کند

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که هیچ کدام از بازیکنان این تیم برای سفر به هند مشکل خروجی ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم افشین پیروانی با اعلام اینکه تا این لحظه و چند ساعت مانده به سفر تیم ملی به هند هیچ کدام از بازیکنان مشکل خروجی ندارند گفت: اینکه بازیکنان مشکل داشته باشند یا نه دست ما نیست چرا که ممکن است هنگام خروج از کشور مشکل مالیات، سربازی و یا مشکل خروج از کشور برای یکی از بازیکنان به وجود بیاید اما صبح امروز که لیست بازیکنان را چک کردیم هیچ مشکلی وجود نداشت و هر 23 بازیکن می‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه دو بازیکن تیم ملی مشکل خروج از کشور داشتند که کار آنها امروز انجام شده تا مشکلی برای این سفر نداشته باشند افزود: سیدجلال حسینی و یک بازیکن دیگر مشکل خروج از کشور داشتند که امیدواریم همانطور که استعلام کردیم مشکلی نباشد و در فرودگاه این بازیکنان بتوانند خروجی خود را بگیرند. ممکن است یکی به خاطر شرایط دانشجویی، سربازی، مالیاتی و یا مشکل باشگاهی نتواند تیم ملی را همراهی کند اما خوشحالیم که تا این لحظه مشکلی وجود ندارد.

پیروانی درباره اینکه گویا این مشکلات فقط برای تیم ملی است و بازیکنان تیم امید هیچگونه مشکل خروجی ندارند خاطرنشان کرد: بالاخره آنها از ما قوی‌تر کار می‌کنند اما دپارتمان تیم ملی هم تمام تلاش خود را نجام می‌دهد. این طرف من هستم و آن طرف آقای کاشانی که به شخصه خودش پیگیر تمام مسائل است و با یک تلفن مشکل خروجی بازیکنان را حل می‌کند. او از قدرت سیاسی‌اش استفاده می‌کند اما من از قدرت ورزشی‌ام؛ دوستان لطف کنند به من هم چنین قدرتی بدهند آن هم نه به شخص افشین پیروانی بلکه به تیم ملی فوتبال تا بتوانیم مشکلات را هر چه زودتر مرتفع کنیم.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی پیش از دیدار مقابل عمان و ژاپن اردویی خواهد داشت و برنامه تیم ملی به چه شکل است گفت: در تلاش هستیم اردویی را برگزار کنیم. ما بعد از بازی مقابل هند یک روز در دبی هستیم تا برای ویزای گوام اقدام کنیم. بعد از آن هم برای بازی مقابل عمان که قوی‌ترین تیم گروه ما محسوب می‌شود سعی خواهیم کرد اردویی برگزار کرده و نظرمان این است که این اردو را در کشور امارات برگزار کنیم چرا که آنها زمین تمرین و امکانات خوبی دارند و این می‌تواند به تیم ملی کمک کند که به شرایط مللوبی برسد.

مدیر تیم ملی فوتبال اظهار داشت: جا دارد از مسئولان تیم ملی، کمپ تیم‌های ملی، مجموعه ورزشی آزادی و تمام آنهایی که در این مدت کمک کردند تا تیم ملی بهترین امکانات را داشته باشد تشکر کنم. ما می‌گوییم باید برای تفکر جهانی امکانات جهانی هم داشته باشیم یا حداقل بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دهیم. نه فقط فوتبال بلکه باید برای تمام ورزش کشور هزینه کرد چون ما المپیک را پیش‌رو داریم و من به عنوان یک ایرانی خوشحال می‌شوم ورزشکاران با بهترین شرایط به مسابقات اعزام شوند و مدال گرفتن آنها در المیپک من را به عنوان یک ایرانی خوشحکال می‌کند. اگر مصاحبه‌ای می‌کنیم به خاطر ورزش است و منافع شخصی در میان نیست.

وی افزود: خیلی دلم می‌خواهد این روزها تعامل، دوستی و رفاقت بین تمام مسئولان ورزش و تمام افراد تیم‌های ملی در تمام رده‌ها وجود داشته باشد. تنها چیزی که بین ما باقی می‌ماند این رفاقت‌هاست و مطمن باشید موفلقیت تیم ملی خوشحالی همه را به دنبال خواهد داشت و ما هم تلاش می‌کنیم در هر شرایطی به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon