ماجدی: سایت باشگاه استقلال خودزنی کرده است، آنها مدارکشان را ارائه کنند

ماجدی: سایت باشگاه استقلال خودزنی کرده است، آنها مدارکشان را ارائه کنند

سرپرست پیشین تیم استقلال گفت: هر اقدامی که انجام می‌دادیم زیر نظر افشارزاده بود و سایت باشگاه استقلال با انتشار اینگونه مطالب خودزنی کرده است.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بیانیه اخیر باشگاه استقلال و صحبت‌هایی که به وی نسبت داده شد گفت: با همه احترامی که برای افشارزاده قائلم اما متاسفانه شاهدم سایت باشگاه استقلال یکسری مسائل دروغ و کذب را به من نسبت داده است. در حال حاضر هرچه حرف بزنم توجیه است. مطمئن باشید برای اعاده حیثیت به دادگاه شکایت خواهم کرد چون اگر تخلفی کرده‌ام باید در دادگاه مشخص شود و اگر آنها سند و مدرکی دارند رو کنند وگرنه همانطور که گفتم اعاده حیثیت می‌کنم.

وی در مورد ادعایی که در این بیانیه مطرح شده مبنی بر اینکه حتما ماجدی به یاد دارد که در سفر تیم استقلال به اصفهان جهت دیدار با ذوب آهن در فصل ٩٣ - ٩٢ کدام فرد با بلیت و کارت پرواز یکی از بازیکنان غایب با ظاهر و شرایط آنچنانی سوار بر هواپیمای تیم شد، اظهار داشت: ما هر اقدامی که انجام می‌دادیم زیر نظر افشارزاده بود و حتی اگر 200 نفر هم سوار هواپیما شوند با مجوز مدیرعامل بوده است بنابراین با انتشار این مطلب سایت باشگاه استقلال خودزنی کرده است.

سرپرست پیشین تیم استقلال در خصوص اینکه گفته شده وی به کرات در سفرهای شخصی تایلند، ترکیه و ... حضور داشته و با این شرایط، دلیل انتقاد وی از عدم حضور بعضی از مربیان استقلال در شرایط فعلی منصفانه به نظر نمی‌رسد، تاکید کرد: من در همه اردوها، تمرینات و بازی های تیم حضور داشتم و اگر هم سفری انجام داده‌ام در زمان استراحت تیم بوده و آن را به اطلاع مدیرعامل باشگاه رسانده و با اجازه او بوده است. ضمن اینکه واقعا نمی‌دانم سفرهای شخصی من به چه کسی ارتباط دارد.

وی در مورد اینکه سایت باشگاه استقلال تهدید به افشاگری در مورد اتفاقات اردوی کیش کرده، گفت: من نمی‌دانم جریان اردوی کیش چیست و آنها در خصوص چه چیزی صحبت می‌کنند اما با این وجود از آنها می‌خواهم اگر چیزی هست و سند و مدرکی دارند در دادگاه ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon