فعالیت ۱۲۰ دانشجوی جهادگر در مناطق محروم استان ایلام


فعالیت 120 دانشجوی جهادگر در مناطق محروم استان ایلام

مسئول گروه های جهادی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) گفت: ۱۲۰ دانشجو از دانشگاه‌های ایلام در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم ایلام مشغول به فعالیت هستند.

علی حاجوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: از یک ماه پیش تیم جهادی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با هدف محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق محروم در استان‌های غربی وارد استانه‌ای کرمانشاه و ایلام شدند.

وی با بیان اینکه شناسایی منطقه و همچنین اولویت بندی مناطق بر اساس نیاز به محرومیت زدایی بسیار مهم است، افزود: کار شناسایی منطقه توسط نیروهای جهادی ما انجام شده است.

مسئول گروه‌های جهادی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی 10 روز است که به صورت جدی در استان‌های کرمانشاه و ایلام آغاز شده است، عنوان کرد: دو روز است که گروه‌هایی در قالب 120 نفر از دانشگاه‌های، علوم پزشکی و ملی و پیام نور و دانشگاه آزاد در زرین آباد دهلران مشغول به کار هستند.

وی گفت: این دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و پزشکی اقدامات جهادی دارند.

حاجوی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که در حوزه عمرانی بتوانیم برای ایتام حمام و سرویس بهداشتی مناسب احداث کنیم به گونه‌ای که کار به مرحله استفاده برسد.

وی افزود: تیم‌هایی جهادی در مهران، دهلران، ملکشاهی و هلیلان مشغول به کار هستند که احداث غسالخانه، بهسازی مدرسه و احداث مسجد در دستور کار این گروه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon