«غروب روزهای اول پاییز» پس از دو سال می‌آید

«غروب روزهای اول پاییز» پس از دو سال می‌آید

نمایش «غروب روزهای اول پاییز» که دو سال پیش در چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت، در چهار بخش برگزیده شد، اکنون پس از دو سال انتظار اجرای عموم روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایش «غروب روزهای اول پاییز» به نویسندگی اکبر حسنی و ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی و کارگردانی علیرضا مهران از فردا،  16 شهریور ماه در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

«غروب روزهای اول پاییز» قصه زندگی خانواده‌ای است که دخترشان در آستانه ازدواج است و پدر خانواده برای صید به دریا رفته است و این‌ها مصادف با آغاز حمله عراق به ایران می‌شود.

این نمایش در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در بخش‌های بازیگری زن، بازیگری مرد، نمایش‌نامه و کاگردانی برگزیده شد و علی‌رغم تلاش‌های که گروه اجرایی این نمایش از دو سال گذشته داشته‌اند در نهایت از فردا 16 شهریور ماه به همت حوزه هنری و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس قرار است این اثر برگزیده به مدت 30 شب روی صحنه برود.

ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی، شهره مکری، صفورا کاظم‌پور، حمید حبیبی‌فر و سایه کبیری بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند از 16 شهریور ماه هر روز ساعت 18:30 به تماشاخانه ماه حوزه هنری به نشانی تماشاخانه‌‌ی ماه حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران