از رزم هوایی F۱۴ و میگ۲۹ تا نمایش اقتدار انواع جنگنده‌های نهاجا در آسمان نصف‌جهان


از رزم هوایی F14 و میگ29 تا نمایش اقتدار انواع جنگنده‌های نهاجا در آسمان نصف‌جهان

پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در اصفهان با پیام «اقتدار و صلح ایران اسلامی» در منطقه انارک اصفهان و پس از دو روز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در اصفهان با پیام اقتدار و صلح ایران اسلامی در منطقه انارک اصفهان و پس از دو روز با موفقیت به پایان رسید.

در این رزمایش دوروزه که با حضور تیزپروازان پایگاه‌های مختلف نیروی هوایی در اصفهان برگزار شد، تمرین‌های مختلفی از جمله آزمایش عملیاتی تسلیحات بهینه سازی شده، انهدام اهداف ثابت و متحرک با موشک‌های لیزری، درگیری هوا به هوا، آزمایش عملیاتی پهپادهای نهاجا، آزمایش موشک‌های بهینه سازی شده هوا به هوا، به‌کارگیری مهمات جنگی، تمرین عملیاتی بُرد بلند جنگنده‌ها و استفاده از بمب‌های هوشمند با موفقیت اجرا شد.

اجرای موفقیت‌آمیز عملیات شناسایی منطقه رزمایش، اجرای عملیات اختلال الکترونیکی و گشت مسلح هوایی، پرواز تاکتیکی پهپادها، انهدام پهپادهای هدف با موشک‌های هوا به هوا، انهدام زیرساخت‌های شبیه‌سازی شده با بمب‌های لیزری اپتیکی و آزمایش موفق بمب‌های هوشمند نقطه‌زن و رادارزن از دیگر بخش‌های رزمایش به شمار می‌رفت.

همچنین اجرای موفق پدافند غیرعامل در برابر حملات نیروهای مقابل، منحرف کردن موشک‌های حرارتی با اجرای عملیات فلرریزی، اجرای عملیات پشتیبانی با هواپیماهای ترابری نیمه‌سنگین، هلی‌برن موفق نیروهای واکنش سریع، اجرای عملیات آفندی و پدافندی متناسب با جنگ‌های نامتقارن و نیابتی، استفاده از سامانه‌های اخلالگر و ضداخلال‌گر وغیره نیز در این رزمایش با موفقیت به اجرا در آمد.

در زیر مهم‎ترین اخبار رزمایش را در دو روز عملیات آن می‌بینید:

پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش آغاز شد

پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با رمز مقدس یا علی‌بن ابی‌طالب(ع) در منطقه عمومی اصفهان و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی آغاز شد.

آغاز عملیات هوایی پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش

عملیات هوایی پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نهاجا با رمز مقدس یا علی‌بن ابی‌طالب(ع) آغاز شد.

آغاز عملیات جنگنده میگ 29 در پنجمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت

جنگنده شکاری میگ29 برای اجرای عملیات در پنجمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت از زمین برخاست.

اجرای عملیات مقابله با تک شیمیایی و تک میکروبی دشمن و رزم هوایی F14 و میگ29

سخنگوی پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انجام عملیات‌های مقابله با تک شیمیایی و تک میکروبی دشمن و رزم هوایی F14 و میگ29 در دومین روز رزمایش فدائیان حریم ولایت خبر داد.

عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش توانمندی سامانه‌های ارتباطی با موفقیت انجام شد

عملیات جنگ الکترونیک و آزمایش انواع سامانه‌های پیشرفته ارتباطی در بخش دیگری از رزمایش بزرگ فدائیان حریم ولایت5 نیروی هوایی ارتش با موفقیت انجام شد.

مرحله پروازی پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت پایان یافت‌

مرحله پروازی پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت دقایقی پیش در اصفهان پایان یافت.

آزمایش موشک‌های بهینه‌سازی شده هوا به هوا در رزمایش فدائیان حریم ولایت نهاجا

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از آزمایش موشک‌های بهینه‌سازی شده هوا به هوا در رزمایش نهاجا خبر داد و گفت: در پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت از تمامی موشک‌هایی که تاکنون داشته‌ایم اعم از موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح استفاده می‌کنیم.

جنگنده‌های ارتش پایگاه‌های دشمن فرضی را با بمب‌های بهینه‌سازی شده منهدم کردند

در دومین روز از رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی مورد اصابت انواع بمب‌ها و راکت‌های هوشمند جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

جانشین فرماندهی کل ارتش در پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت 5 حضور یافت

جانشین فرماندهی کل ارتش و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در منطقه عمومی پنجمین رزمایش حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.

عملیات فرود چتربازان در منطقه عمومی رزمایش با موفقیت انجام شد‌

عملیات فرود چتربازان تیپ 65 نوهد در منطقه عمومی رزمایش حریم ولایت 5 دقایقی پیش با موفقیت انجام شد.

فانتوم‌های ارتش با موشک‌های ارتقایافته ماوریک اهداف زمینی را منهدم کردند

در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش بزرگ فدائیان حریم ولایت5 جنگنده بمب‌افکن‌های سوخو24 و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت زمینی و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.

اقتدار نیروی هوایی، اقتدار ارتش و ‌‌نیروهای مسلح است‌

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اقتدار نیروی هوایی، اقتدار ارتش و اقتدار نیروهای مسلح است.

به‌ تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده در رزمایش فدائیان حریم ولایت 5 دست یافته‌ایم

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هر مأموریتی که تاکنون به نیروی هوایی محول شده آن را با اقتدار و موفقیت به انجام رسانده است، گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده در رزمایش فدائیان حریم ولایت دست یافته‌ایم.

هلی‌برن نیروهای واکنش‌سریع تیپ 65 نوهد در منطقه رزمایش نهاجا

نیروی هوایی ارتش در پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت با اجرای عملیات هلی‌برن نیروهای واکنش سریع در کمترین زمان ممکن، تکاوران تیپ 65 نوهد را از دو پایگاه شهید دوران و شهید لشکری تهران به منطقه رزمایش انتقال داد.

انهدام پهپادهای مهاجم فرضی در منطقه هدف رزمایش فدائیان ولایت‌

عملیات انهدام پهپادهای مهاجم در منطقه هدف پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت توسط پهپادهای خودی، دقایقی پیش و در دومین روز از این رزمایش با موفقیت انجام شد.

پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در اصفهان با موفقیت پایان یافت‌

سخنگوی رزمایش فدائیان حریم ولایت5 از پایان موفقیت‌آمیز پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در منطقه عملیاتی انارک اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon