رئیس شبکه آموزش خادم رسانه‌ای حرم حضرت معصومه شد

رئیس شبکه آموزش خادم رسانه‌ای حرم حضرت معصومه شد

مدیر شبکه آموزش سیما ضمن زیارت از حرم مطهر حضرت معصومه(س)، لوح تشرف شبکه آموزش سیما به افتخار خادمی رسانه بانوی کرامت را از دستان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدار مدیر و معاونان شبکه آموزش سیما با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر آن حضرت، حسین ساری  مدیر شبکه آموزش سیما،اظهار داشت: باید با این پیوست رسانه ای همه کسانی که در قم توفیق تشرف ندارند، را از برنامه‌های فرهنگی این مکان مقدس بهره مند کرد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های خوبی که در عرصه کودک و نوجوان در حرم مطهر اتفاق افتاده است، خاطر نشان کرد: آموزش‌هایی که برای کودکان باشد قطعاً تاثیرگذاری بیشتری دارد و اهتمام حرم به به حوزه نشان از درک درست این موضوع است.

مدیر شبکه آموزش سیما با تاکید براینکه بسیاری از برنامه‌های حرم قابلیت تولید و بازپخش رسانه ای دارد، گفت: باید با همکاری خادمان فرهنگی حرم مطهر برنامه ریزی‌ها به گونه ای باشد که مخاطبان تلویزیونی هم در برنامه‌ها دیده شوند و انتخاب موضوعات منحصر به افراد حاضر در حرم نباشد و بتواند عموم مردم را شامل شود.

ساری پیشنهاد برگزاری گارگاه های تاریخی در موزه آستان مقدس را خوب ارزیابی کرد و گفت: از این طریق هم می‌توان تاریخ اسلام و به ویژه تاریخ تشیع را در محیطی جذاب ارائه داد و هم آثار موزه غنی قم را به مردم معرفی کرد.

وی با تاکید براینکه آستان مقدس قم همواره می‌تواند الگوهایی را به جامعه معرفی کند، تصریح کرد: امسال در ماه مبارک رمضان الگوی خوبی از آموزش و قرائت ترتیل کودکان و نوجوان انجام شد که اگر تداوم داشته باشد و ضعف‌های مختصر آن در سال‌های بعد مرتفع گردد، می‌تواند الگویی برای همه آستان‌های مقدس و حتی مساجد و حسینیه‌ها باشد.

ساری، امکان استمرار برنامه‌های قرآنی در طول سال را یک فرصت مغتنم برای رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها علاوه بر تاثیرگذاری می‌تواند انس بیشتر خردسالان و کودکان و نوجوانان کمک شایانی کند.
وی رویکرد مجموعه حرم نسبت به مقوله رسانه را ستود و گفت: این حلقه مفقوده ای که در گذشته وجود داشت با این رویکرد می‌تواند منجر به استفاده تعداد بیشتری از مردم از فضای معنوی حرم شود.

مدیر شبکه آموزش سیما در انتهای این دیدار، لوح تشرف شبکه آموزش سیما به افتخار خادمی رسانه بانوی کرامت را از دستان تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دریافت کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران