واکنش خبرگزاری «سعودی» به فیلم «محمد رسول الله»

واکنش خبرگزاری «سعودی» به فیلم «محمد رسول الله»

خبرگزاری تسنیم: خبرگزاری دولتی عربستان سعودی هم بالاخره با دو خبر به اکران گسترده فیلم «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری دولتی کشور عربستان که مثل خیلی از خبرگزاری‌های مشابهش خط تحریم فیلم را در پیش گرفته با اعلام خبر اکران «محمد رسول الله»، ساخته تحسین شده مجید مجیدی از اعتراض شورای علمای ارشد این کشور به دومین فیلم بزرگ در مورد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم خبر داد. دبیر این نهاد با تاکید بر نشان دادن بدن پیامبر خواستار توقیف پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.

آژانس خبری سعودی همچنین اعلام کرد «اتحادیه مسلمانان جهان» موسوم به MWL هم به جمع معترضان فیلم «محمد رسول الله» پیوسته است. دکتر عبدالله بن عبدالمحسن الترکی دبیر ارشد اتحادیه مسلمانان جهان هم خواستار توقیف آثاری شد که بدن پیامبر اکرم را نشان می‌دهند. چرا که طبق شریعتشان این عمل را بی احترامی به پیامبر صلوات الله علیه می دانند.

ساخته جدید کارگردان «رنگ خدا» و «بید مجنون» که به تازگی به جز سینماهای ایران در جشنواره بین المللی فیلم مونترال هم اکران شده با بازی چهره‌هایی چون مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده و... ساخته شده است.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران