ذخیره کالاهای اساسی پیشنهاد فوری من به حسن روحانی است

ذخیره کالاهای اساسی پیشنهاد فوری من به حسن روحانی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ذخیره کالاهای اساسی پیشنهاد فوری من به حسن روحانی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود اظهار داشت: باید از مقام معظم رهبری که حماسه سیاسی را مطرح کردند تشکر کنم. البته مردم هم گل کاشتند، به‌خصوص اصفهانی‌ها و به همین خاطر از مردم که با بصیرت پای صندوق‌های رای آمدند نیز تشکر دارم.

وی ادامه داد: باورهای دینی مردم باعث شده که کانادایی‌ها از ما عذرخواهی کنند، ولی این عذرخواهی فایده ندارد، بلکه باید جبران مافات کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: هیچ هنرمندی نمی‌تواند زیبایی‌های مردم را به تصویر بکشاند. عربستان لائیک است و باید مرگ آن فرا برسد. چطور این کشور آدم‌هایی را می‌پروراند که علما را بکشند؟ علمای عربستان در این موارد فتوا نمی‌دهند؟ چطور در آمریکا و اسرائیل گربه‌ای بیمار می‌شود، آنها فریاد می‌زنند، ولی به‌راحتی زنان و کودکان را به شهادت می‌رسانند؟ اینها خباثت درجه یک دارند.

کامران گفت: امروز مسلمانان اجازه می‌دهند که تفرقه درست شود، ولی امام می‌فرماید اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد صهیونیست‌ها را آب می‌برد. لذا ما باید حول محور ولایت در داخل و با تدبیر مقام معظم رهبری در خارج و آنچه مردم می‌خواهند، با آرامش کارها را به جلو ببریم.

وی خطاب به رئیس‌جمهور منتخب، افزود: از حسن روحانی می‌خواهم که آدم‌هایی را معرفی کند که جوان یا نیمه جوان باشند. همچنین آدم‌های انقلابی و ساده‌زیستی باشند و مردم آنها را قبول داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ما اول انقلاب رو به اشرافیگری رفتیم، گفت:  من به روحانی پیشنهاد فوری دارم و می‌خواهم که با یک فرمول فوری و فوتی کاری کند که هزینه‌ها کم شود و کارها رو به جلو برود. اگر انتصابات ما صحیح باشد کارها جلو می‌رود.

وی در خصوص تکریم ارباب رجوع گفت: چرا رفتار ما اربابی است؟ اگر ما آدم‌های درستی انتخاب کنیم، همه چیز اصلاح می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت مهم است، گفت: تیم اقتصادی باید یک‌دست باشد و همچنین الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت و عدالت که مد نظر مقام معظم رهبری است، رعایت شود.

کامران تاکید کرد: ذخیره کالاهای اساسی پیشنهاد فوری من به حسن روحانی است. دارو هم گران است و وجود ندارد. همچنین باید پول و ارز مردم را جمع کنیم و در این زمینه کاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon