دستمزد فرهنگیان، کارکنان بهداشت و نیروی انتظامی در خور نظام اسلامی نیست

دستمزد فرهنگیان، کارکنان بهداشت و نیروی انتظامی در خور نظام اسلامی نیست

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دستمزد فرهنگیان، کارمندان بهداشت و نیروی انتظامی در خور نظام اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محسن صرامی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در نطق میان‌دستور خود طی سخنانی، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج)، روز جهانی مستضعفان و حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: امید آن را دارم که مسئولان لباس عمل برای تحقق حماسه اقتصادی به تن کنند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم انتخابات اخیر سالم و نمونه بارز اخلاق سیاسی بود و ضمن تبریک به حجت‌الاسلام حسن روحانی از وی می‌خواهم که در انتصابات جانب اعتدال را رعایت کند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی آیا با این تورم و نوسانات قیمت‌ها در میان تمام اقشار می‌توان انتظار کار و خدمات داشت؟

صرامی خطاب به محمود احمدی‌نژاد، اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد آیا می‌شود با این حقوق و دستمزد برای فرهنگیان به آینده تعلیم و تربیت امیدوار بود؟

وی همچنین خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب، گفت: آقای روحانی شما مطلع هستید که دستمزد فرهنگیان، کارمندان بهداشت و نیروی انتظامی در خور نظام  اسلامی نیست.

این نماینده مجلس افزود: آیا برای توزیع مواد مخدر در کشور ما مسئول وجود دارد که توزیع آن آسانتر از گوشت و مرغ صورت می‌گیرد؟

صرامی ادامه داد: چه موقع بیمه‌ها می‌خواهند سلامت را جدی بگیرند؟ سوء استفاده از نجابت مردم تا کی؟

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات رئیس‌جمهور دولت دهم، خاطر نشان کرد: احمدی‌نژاد مردی است که با قابلیت و اقدامات خود، آثار ماندگارش در تاریخ ایران خواهد ماند و در علوم دینی درصدی از خطا طبیعی است، لذا نباید تلاش ها و خدمات احمدی‌نژاد و کابینه وی را نادیده گرفت و از تمام تلاش‌های وی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon