برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می‌یابد


برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می‌یابد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می‌یابد که در این راستا امسال برنامه‌ریزی مناسبی برای گسترش برنامه‌های فرهنگی انجام‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، گودرز صادقی در همایش روسای دانشگاه‌های استان اردبیل با معاون وزارت علوم در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: علی‌رغم کمبود اعتبارات دانشگاه محقق اردبیلی، این دانشگاه در توسعه برنامه‌های فرهنگی و علمی اقدامات بسیار اساسی انجام داده است و امیدواریم با حمایت مسئولان استان شاهد توسعه و گسترش برنامه‌های فرهنگی و علمی در دانشگاه‌های استان باشیم.

وی با بیان اینکه تجهیز خوابگاه‌ها و مراکز علمی دانشگاه محقق اردبیل نیازمند اعتبارات ویژه و حمایت‌های همه‌ جانبه مسئولان استان است، گفت: امیدواریم با اهتمام ویژه دولت شاهد تجهیز مراکز علمی و خوابگاه‌های دانشگاهی باشیم تا نگرانی دانشجویان در این زمینه برطرف شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه دانشجویان محقق اردبیلی برای اینکه بتوانند در مسابقات و رقابت‌های علمی افتخار کسب کنند، نیازمند امکانات و تجهیزات ویژه علمی و آموزشی هستند که ما با تمام توان برای تجهیز دانشگاه محقق اردبیلی تلاش می‌کنیم.

صادقی تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاهی مبتنی بر اخلاق‌مداری و ارزش‌های اسلامی است و در کنار گسترش برنامه‌های علمی و پژوهشی در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی نیز گام اساسی برداشته است.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon