نمایندگان مجلس کشتار شیعیان در مصر را محکوم کردند

نمایندگان مجلس کشتار شیعیان در مصر را محکوم کردند

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای کشتار مسلمانان در کشور مصر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، 190 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای کشتار شیعیان در کشور مصر را محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

خبر حمله تجاوزکارانه عده‌ای از مسلمان‌نمایان سلفی باردیگر جهان اسلام را در غمی دوباره فرو برد. به شهادت رساندن چهار انسان بی‌گناه به جرم هواداری از مکتب اهل بیت پیامبر(ص) در مصر، لکه ننگی بر پیشانی شیوخ مرتجع بوده که با حمایت از تکفیری‌های خشن به دنبال حفظ منافع آمریکا و اسرائیل هستند.

علمای جهان اسلام نباید نسبت به این اقدام وحشیانه بی‌تفاوت باشند. بی‌شک ترسیم چهره خشن از اسلام که خدایش مظهر عطوفت و مهربانی است و هدف پیامبرش اتمام مکارم اخلاق و خود مظهر خلق‌العظیم است چیزی جز خواسته آمریکا و دشمنان اسلام نیست.

قتل عام مسلمانان در اماکن و ایام مقدس چه سودی برای جهان اسلام دارد؟ پاشیدن تخم نفاق و اختلاف در جهان اسلام در زمانیکه بیش از هر زمانی اسلام نیازمند وحدت است، به سود چه کسانی به جز سردمداران اسرائیل و آمریکا تمام می‌شود؟

ما نمایندگان مجلس ضمن محکوم کردن این جنایت نفرت‌انگیز مصرانه از دولت مصر می‌خواهیم که با پیگیری جدی، عاملان این اقدام وحشیانه را شناسایی و به مجازات برسانند.

همچنین ما نمایندگان از مردم متدین و صبور جهان اسلام می‌خواهیم که ضمن هشیاری و حفظ وحدت اسلامی در مساجد تجمع و یاد آن شهیدان مظلوم را گرامی و این اقدام نفرت‌انگیز را محکوم نمایند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon