کمالوند: بازی با «زرکان» پیش‌بازی دیدار مقابل استقلال بود

کمالوند: بازی با «زرکان» پیش‌بازی دیدار مقابل استقلال بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: امیدوارم روز سه‌شنبه و در دیدار مقابل استقلال هواداران گسترش فولاد ما را تنها نگذارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل امید زرکان کرج، اظهار داشت: به دلیل اینکه ما روز سه‌شنبه بازی بسیار حساسی را مقابل استقلال داریم به بازیکنانم سپرده بودم که در این دیدار با احتیاط بیشتری کار کنند. آنها در نیمه دوم و به دلیل اینکه به نوعی بردمان قطعی شد، اشتیاق و انگیزه لازم برای گلزنی را از دست دادند.

وی افزود: سه چهار بازیکنان‌مان را در دیدار مقابل ماشین‌سازی از دست دادیم و به همین دلیل قرار است از این به بعد دیگر در تبریز بازی دوستانه‌ای را برگزار نکنیم. امروز ما به برخی از بازیکنان‌مان استراحت داده و آنان را برای دیدار مقابل استقلال حفظ کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم روز سه‌شنبه استادیوم پر شود و مردم آذربایجان در دیدار مقابل استقلال ما را حمایت کنند.

کمالوند گفت: امروز بیشتر به بازیکنان جوان‌مان میدان داده و این بازی را پیش‌بازی برای دیدار مقابل استقلال به حساب آوردیم.

وی در خصوص نوع بازی تیمش گفت: امروز جکسون برای اولین بار در ترکیب قرار گرفته بود و اینکه کیفیت لازم را نداشت، امری طبیعی محسوب می‌شود.

سرمربی تیم گسترش فولاد تصریح کرد:‌ چند بازیکن ما در دیدار مقابل زرکان عملکرد خوبی را ارائه دادند. ما نسبت به سال گذشته جام حذفی را جدی‌تر گرفته و آن را به عنوان راهی برای گرفتن سهمیه می‌دانیم.

کمالوند با اشاره به بازی خوب میثم محمدزاده، بازیکن تیم امید زرکان کرج خاطرنشان کرد:‌ محمدزاده امروز بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و احتمال دارد ما این بازیکن را به تمرینات‌مان دعوت کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon