۱۱۵ دلیل بر اثبات ساختگی بودن ۱۱ سپتامبر

115 دلیل بر اثبات ساختگی بودن 11 سپتامبر

پروفسور «دیوید رِی گریفین» در اثری با نام «از قلم افتاده‌ها و با قلم اضافه شده‌های کمیسیون تحقیق ۱۱ سپتامبر» به بررسی دروغهایی که دولت آمریکا درباره ۱۱ سپتامبر پرداخته و ۱۱۵ دلیل بر رد ادعای مقام‌های آمریکایی اقامه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حادثه 11 سپتامبر بهانه‌ای برای لشگرکشی بزرگ آمریکا به جهان اسلام شد که تاکنون بیش از 3 میلیون کشته به جای گذاشته است. کشتار مردم عراق و افغانستان و همچنین ایجاد جنگ نیابتی با حاکمیت‌های مردمی منطقه پس از خفیف شدن حضور نظامیان آمریکا در عراق را می‌توان نتیجه فوری این حملات نامید. چنان هیاهوی سنگینی درباره حمله آنچه نظام حاکم بر آمریکا القاعده می‌نامد به برجهای دو قلو به راه انداخته شد که افکار عمومی فرصت تفکر درباره چند و چون این حملات را پیدا نکرد.

علی‌رغم اینکه چهره‌های سرشناسی چون تیری میسان با نوشتن کتاب دروغ بزرگ در سال 2002 مدارک فراوانی درباره ساختگی بودن حادثه 11 سپتامبر و کارگردانی آن به‌وسیله سرویس‌های امنیتی آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی منتشر کردند، اما حجم سنگین تبلیغات رسانه‌ای هنوز مانع از کنار رفتن پرده‌های نیرنگ بر این سناریوی بی‌سابقه امنیتی شده است.

پروفسور «دیوید رِی گریفین» در یکی از آثارش با نام «از قلم افتاده‌ها و با قلم اضافه شده‌های کمیسیون تحقیق 11 سپتامبر» به بررسی دروغ‌هایی که دولت آمریکا درباره 11 سپتامبر پرداخته و حقایق ممتازی را افشا کرده است.

پایگاه خبری ولترنت می‌نویسد که هرگز نسخه رسمی مطلوبی از سوءقصدهای 11 سپتامبر 2001 وجود نداشته است. هیچ تحقیق قضایی و یا حتی پارلمانی روی این قضیه باز نشد. هرآنچه تا کنون ارائه شده نسخه‌ای دولتی بوده که براساس گزارشی از کمیسون ریاست جمهوری آماده شده است. خبرگزاری بین المللی تسنیم در سه گزارش این 115 دلیل را که بر رد ادعای دولت آمریکا مبنی بر حمله القاعده به برج‌های دوقلو ارائه شده است برای علاقمندان منتشر می‌کند.

36. تکذیبیه کمیسیون تحقیق با پیدا کردن مدرکی درباره پول‌های زنِ شاهزاده بندر و پرنسس حیفا که به دست مأمورهای القاعده رسیده است.

37. تکذیبیه‌ای که بر اساس آن، تفاوت میان پروازهای خصوصی و تجاری نادیده گرفته شد و همچنین پرواز خصوصی که سعودی‌ها را از تمپا به لکسینگتون در 13 سپتامبر انتقال داد، در واقع قوانین حریم هوایی را نقض کرده بود.

38. تکذیبیه کمیسیون تحقیق مبنی بر اینکه به سعودیها اجازه داده شده بود که در مدت زمان کمی خاک ایالات متحده را بدون هیچ‌گونه بازرسی ویژه‌ای، ترک کنند.

39. حذف این مدرک که شاهزاده بندر اجازه ویژه‌ای از کاخ سفید برای پروازهای سعودیها گرفته است.

40. حذف اظهارات کولین راولی که گفته بود مأموران کی.جی. (.Q.G) در سازمان اف.بی.آی. از دفترچه یادداشت کنث ویلیامز باخبر هستند.

41. حذف این واقعیت که رابرت رایت، مأمور اف.بی.آی. در شیکاگو ابراز می‌کند که  این سازمان دوباره تحقیقات درباره یک زندانی تروریستی را مختومه اعلام و تلاش کرده با ترساندن این زندانی مانع از چاپ کتابش که در آن تجربیاتش را ذکر کرده، بشود.

42. حذف این مدرک که مأموران کی.جی. سازمان اف.بی.آی. برای گرفتن اجازه‌ای به‌منظور جستجوی اطلاعات کامپیوتر زکریا موسوی، اقدامات کولین راولی و حتی سایر مأموران اف.بی.آی. را مختل کردند.

43. حذف سه ساعت و سی دقیقه شهادت حقوقی مقابل کمیسیون تحقیق توسط سیبل ادموندز، مترجم قبلی اف‌بی‌آی، این شهادت حقوقی بر اساس نامه‌ای که توسط خود همین مترجم خطاب به کین، رئیس کمیسیون تحقیق ارائه شده، از مخفی کاریهای جدی مسئولان اف‌بی‌آی در ارتباط با قضیه 11 سپتامبر و خود بخش مرکزی این سازمان پرده برمی‌دارد.

44. حذف این واقعیت که ژنرال محمود احمد، رئیس اطلاعات کشور پاکستان، یک هفته قبل از حادثه 11 سپتامبر در واشنگتن بوده و با جورج تنت رئیس سازمان سیا و سایر مسئولان بلندپایه آمریکایی دیدار کرده است.

45. حذف این مدرک که رئیس اطلاعات کشور پاکستان، ارسال 100هزار دلار را به «محمد عطا» قبل از 11 سپتامبر دستور داده است.

46. اظهارات کمیسیون تحقیق مبنی بر اینکه هیچ مدرکی از دخالت کشورهای خارجی، حتی پاکستان در مورد سرمایه گذاری روی القاعده پیدا نکرده است.

47. حذف گزارشی که بنا بر آن بعد از افشای اطلاعات مربوط به ارسال پول از مرکز اطلاعات پاکستان به «محمد عطا»، جرج بوش دولت پاکستان را تحت فشار قرار داده که ژنرال احمد را از ریاست اطلاعات خلع کنند.

48. حذف اسنادی که نشان می‌داد مرکز اطلاعات پاکستان همراه با القاعده در پشت صحنۀ قتل احمد شاه مسعود،  فرماندۀ حلقه شمالی افغانستان دست داشتند. احمد شاه مسعود کسی است که ناگهان بعد از یک هفته ملاقات بین مسئولان سیا و مرکز اطلاعات پاکستان ظاهر شده بود.

49. حذف مدرکی که ثابت می‌کرد مرکز اطلاعات پاکستان باعث دزدیدن و به قتل رساندن دانیل پیرل روزنامه نگار وال استریت ژورنال بوده است.

50. حذف گزارشِ ژرالد پوسنر که بر اساس آن، ابوزبیده تصدیق کرده بود یک افسر نظامی پاکستانی به‌نام مصحف علی میر، به‌خاطر روابط بسیار نزدیکی که با مرکز اطلاعات پاکستان و القاعده داشته، پیشاپیش از حملات 11 سپتامبر باخبر بوده است.

51. حذف پیش‌بینی‌های یک مأمور مرکز اطلاعات پاکستان به‌نام راجا گولوم عباس که گفته بود، برجهای دوقلو فرو خواهند ریخت.

52. حذف این واقعیت که جرج بوش و سایر اعضای دولتش، بارها از حملات 11 سپتامبر به‌عنوان «فرصتهایی مناسب» یاد کردند.

53. حذف این واقعیت که پروژۀ قرن جدید آمریکایی (The Project for New American Century) که بسیاری از اعضای آن به مدلهای کلیدی برای حکومت بوش تبدیل شدند، اسنادی را در سال 2000 منتشر کرد که بیانگر یک پِرل هاربُر  جدید بوده و کمک می‌کند تا منابع مالی مورد نیاز را برای تغییر سریع در ساختار فناوریهای نظامی آمریکا کسب کند.

54. حذف این واقعیت که دونالد رامسفلد، رئیس کمیسیون فرماندهی فضایی آمریکا، در حالی که درخواست افزایش بودجه اختصاصی این بخش را دستور داده بود، از همین حادثه 11 سپتامبر برای مطمئن شدن از اعتبارات مالی استفاده کرد.

55. واقعیتی که به آن اشاره نشده، این است که سه مرد مسئول (دونالد رامسفلد، ژنرال ریچارد مایر و رالف اِبِرهارت) که موفق نبودند حملات 11 سپتامبر را پیش‌بینی کنند، همان فرماندهان مرکز فضایی آمریکا هستند.

56. حذف این واقعیت که اتحادیۀ نفت کالیفرنیا (Unocal) اعلام کرده، طالبان نمی‌توانسته برای شروع ساخت خط لوله‌های گاز و نفتی که از دریاچه کاسپین و از میان افغانستان و پاکستان می‌گذرد، امنیت مناسبی تضمین کند.

57. حذف گزارش ملاقات مسئولان آمریکایی در ژوئیۀ 2001 که اذعان داشته بودند، چون که طالبان درخواست آنها را برای گسترش ساخت خط لوله‌های نفتی رد کرده است، جنگی علیه طالبان در اکتبر ماه راه اندازی می‌کنند.

58. حذف این واقعیت که برژینسکی نیز در کتابش در سال 1997 آورده، این بود که آمریکایی‌ها می‌خواهند برتری جهانی خود را حفظ کنند، به همین خاطر آنها باید آسیای مرکزی را با تمام ذخایر عظیم نفتی‌اش کنترل کنند، پس یک پِرل هاربُر جدید می‌تواند برای اتصال آرای مردمی آمریکا به این اهداف سلطه طلبانه مفید باشد.

59. حذف این واقعیت که اعضای کلیدی دولت بوش مانند دونالد رامسفلد و پاول ولفوویتز، سالها تلاش کردند که جنگ جدیدی در عراق آغاز کنند.

60. حذف مکالمات دونالد رامسفلد نشان می‌دهد که از پیشتر قرار بود حملات 11 سپتامبر به‌عنوان بهانه‌ای برای شروع جنگ با عراق در نظر گرفته شود.

61. حذف اظهارات مرتبط با پروژۀ قرن جدید آمریکایی که صریحاً گفته است: «نیاز به حضور قدرتمند آمریکا در خلیج [فارس] فراتر از موضوع رژیم صدام حسین است».

62. اظهاراتی که نشان می‌دهد، پروتکل آژانس فدرال هوایی (FAA)، فرایند طولانی را درباره حادثۀ 11 سپتامبر برای گذر از مراحل مختلف مجموعۀ فرمانها تقاضا کرده است در صورتی که گزارش رسمی کمیسیون تحقیق خلاف اینها را بیان می‌کند.

63. گزارشهایی که نشان می‌دهند در روزهای قبل از حادثه، فقط دو پایگاه نیروی هوایی آمریکا در بخش شمال شرقی نوراد (NORAD) چند خلبان هواپیمای شکاری را در حالت آماده‌باش قرار داده و هیچ هواپیمای جنگی در پایگاههای مک‌گوایر و اندروز در حالت آماده‌باش نبوده است.

64. حذف این واقعیت که پایگاه اندروز نیروی هوایی آمریکا همیشه تعداد زیادی هواپیمای شکاری در حالت آماده‌باش داشته است.

65. پذیرش اظهاراتی که بر اساس آن، سرهنگ مار مسئول دفاع هوایی بخش شمال شرق آمریکا، می‌بایست با افسر مافوق خود تماس می‌گرفت تا اجازۀ فرستادن هواپیمای شکاری را از پایگاه اوتیس دریافت کند. لازم به ذکر است که برقراری چنین تماس تلفنی هشت دقیقه طول کشیده است.

66. تأیید این گزارش ثابت می‌کند که عدم دریافت سیگنال از فرستنده یک هواپیما، عملاً مکان‌یابی هواپیما بوسیلۀ رادارهای آمریکایی را غیرممکن می‌سازد.

67. اسناد نشان می‌دهند که رهگیری هواپیما توسط فرمانده استوارد پاینی نسبت به زمانِ پاسخِ نوراد (NORAD) به پرواز AA11 بسیار هم سریع بوده است.

68. اسنادی که آشکار می‌کنند، خلبانهای هواپیماهای شکاری پایگاه اوتیس بعد از اینکه دستور پرواز را دریافت کرده‌اند، هفت دقیقه هیچ اقدامی نکردند چون نمی‌دانستند به کدام مقصد بایستی پرواز کنند.

69. شواهدی که نشان می‌دهند ارتش آمریکا مدعی شده که قبل از ساعت 9.30 دقیقه از تغییر مسیر پرواز UA175 باخبر نشده است در صورتی که در همین زمان، این پرواز با برج جنوبی مرکز تجارت جهانی برخورد کرده است.

70. حذف هرگونه توضیحی اولاً درباره گزارش قبلی نوراد (NORAD) که برمبنای آن آژانس فدرال هوایی، نظامیان را در مورد انحرافِ پرواز UA175 در ساعت 8.43 دقیقه مطلع کرده ولی بعدها به‌صورت کلی انکار شد. ثانیاً چگونه این گزارش به‌ظاهر غلط، بدون هیچ اصلاحی چاپ شد و در حدود سه سال کسی سراغی از آن نگرفت.

ادامه دارد... .

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان