تاریخ دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تاریخ دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش صبح جمعه ۲۷ شهریور برگزار می‌شود، گفت: کارت شرکت در جلسه این آزمون از تاریخ ۲۴ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و پرینت گرفتن است.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: براساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 94، صبح جمعه 27 شهریور در 63 شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص این آزمون امروز بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 24 شهریور 94 برای مشاهده و پیرینت بر روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمام داوطلبان برای شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون یک نسخه پرینت تهیه و براساس ادرس و زمان تعیین شده به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

توکلی بیان کرد: همراه داشتن پرینت کارت، شرت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است و آزمون روز جمعه 27 شهریور 94 رأس ساعت 8:30 صبح برگزار می‌شود و درب‌های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 8 صبح بسته می‌شود.

وی افزود: داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی مانند ماشین حساب، جزوه، کتاب و کیف دستی و یادداشت خودداری کنند. بدیهی است که به همراه داشتن این وسایل به عنوان تقلب و تخلف محسوب شده و با داوطلبان براساس قانون رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon