تحویل پول انصرافی‌های کرمان موتور یک ماه به تأخیر افتاد

تحویل پول انصرافی‌های کرمان موتور یک ماه به تأخیر افتاد

در حالی شرکت کرمان موتور اعلام کرده که هیچ مشکلی در بازپرداخت پول انصرافی ها ندارد و در بازه ۳۰ روزه پول انصراف دهندگان را پرداخت می کند که براساس یک ابلاغیه جدید زمان تحویل پول مشتریان را به ۶۰ روز افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های اخیر کاهش قیمت خودرو در سطح بازار میزان انصرافی‌های خریدارانی که قبلاً اقدام به پیش خرید خودرو کرده بودند را افزایش داده است. به عنوان نمونه  تعدادی از خریداران انواع خودروی جک به نمایندگی‌های شرکت مراجعه کرده و خواستار دریافت پیش پرداخت‌های خود شده‌اند، اما شرکت علی رغم آنکه تعهد کرده مبالغ منصرفین را 30 روزه پرداخت کند  ولی به دلایلی با دیرکرد  بیشتری مبالغ منصرفین را پرداخت می‌کند که همین موضوع باعث نارضایتی مشتریان این شرکت شده است.

تعلل کرمان موتور در پرداخت پول منصرفین در حالی انجام می‌شود که یک مقام مسئول در این شرکت به تسنیم گفته بود: این شرکت هیچ مشکلی در بازپرداخت پول انصرافی ها ندارد و در بازه 30 روزه پول انصراف دهندگان را پرداخت می کند.

 اما کسب اطلاع تسنیم از مشتریان این شرکت نشان می‌دهد که شرکت به دلیل افزایش تعداد منصرفین زمان تحویل پول مشتریان را براساس یک ابلاغیه جدید به 60 روز افزایش داده است.

 انتهای پیام/

واژه های کاربردی مرتبط
واژه های کاربردی مرتبط
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه