۹ کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی در خوزستان مشخص شد‌


9 کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی در خوزستان مشخص شد‌

جانشین معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: با هدف برگزاری دقیق‌تر مراسم ار‌بعین حسینی ۹ کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امیدوار آقایی امروز در نخستین جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی نهادها و سازمان‌های ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: کمیته‌های امنیتی و انتظامی، زیرساخت‌ها، سوخت و حمل و نقل، اعزام، اسکان و تغذیه، هماهنگی سیاسی و کنسولی، اطلاع‌رسانی و مستند‌سازی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و در مان و نیز مشارکت‌های مردمی 9 کمیته ستاد عالی ساماندهی اربعین حسینی در نظر گرفته شده‌اند.

وی افزود: آنچه که به‌عنوان وظیفه‌ای مهم در نظر گرفته شده ‌تأمین مواکب (‌ایستگاه‌های صلواتی مردمی) است و نیز تأمین و ساماندهی مواکب و خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین از دیگر وظایف کمیته مشارکت‌های مردمی است.

جانشین معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه در بین کمیته‌های تغذیه و اسکان باید هماهنگی ایجاد شود، بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد جمعیت تعداد مواکب مورد نیاز و جانمایی صحیح مواکب باید بررسی شود.

وی گفت: سازمان تبلیغات خوزستان مجمع مداحان و شاعران را جهت راه‌اندازی و ثبت مواکب مربوطه اعلام کند و نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ساماندهی اتحادیه‌های صنفی و اتاق بازرگانی در جهت تأمین، انبار و توزیع مایحتاج لازم در این مراسم یاری‌رسان باشد.

آقایی با اشاره به اینکه شماره حساب 1040 بانک ملی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: سازمان‌ها و شرکت‌هایی که توانایی ایجاد مواکب را دارند، می‌توانند اعلام آمادگی کنند.

وی افزود: دهه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با مشارکت برخی از سازمان‌ها از جمله کمیته امداد، بسیج، ستاد بازسازی عتبات‌عالیات، صدا و سیما و هلال‌احمر در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon