چالش‌های موجود در پروژه‌های راهسازی مازندران برطرف می‌شود


چالش‌های موجود در پروژه‌های راهسازی مازندران برطرف می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سرعت تعریض محور ترانزیتی هراز توسط وزارت راه و شهرسازی، گفت: چالش‌های موجود در پروژه‌های راهسازی مازندران برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوهبه نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی مازندران، علی نورزاد در حاشیه بازدید از اجرای عملیات تعریض و ارتقا محور قائم‌شهر - فیروزکوه اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی نگاه ویژه ای برای اتمام عملیات اجرایی تعریض این محور دارد.

وی افزود: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالا بوده و  امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور درباره عملیات اجرایی تعریض محور قائم‌شهر - فیروزکوه، عنوان کرد: طول این محور ارتباطی در حوزه استحفاظی مازندران 84 کیلومتر بوده که 71 کیلومتر عملیات تعریض انجام شده و 13 کیلومتر باقی مانده است.

وی با اشاره به محدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند اجرایی پروژه‌های راهسازی در استان گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه مذکور ستودنی است.

نورزاد ادامه داد: امیدواریم با تلاش و همت همگان در سال 94 عملیات تعریض این محور را به بهره برداری نهایی برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری پیشرفت فیزیکی ساخت و سازها، اتخاذ راهکارهای فوری برای ساماندهی در روان سازی ترافیک، طرح مناسب برای ترافیک عبوری از شهرهای بین راهی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon