بانک "صنایع کوچک" ایجاد می‌شود

بانک "صنایع کوچک" ایجاد می‌شود

وزیر صنعت گفت: بانک صنایع کوچک با نگرش خاص بر کارآفرینان و صنایع کوچک راه‌اندازی می‌شود که در ابتدای امر فعالیت آن زیرنظر بانک صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان و توسعه پایدار با اعلام این خبر اظهار کرد: برای کارآفرینی بانوان موسسه امید نو راه‌اندازی شده است که به هزاران نفر از بانوان تسهیلات داده است. 

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه کارآفرینی زنان بانک‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت‌های خود استفاده کرده و برای توسعه کارآفرینی و اشتغال بانوان نقش ایفا کنند.

وزیر صنعت تصریح کرد: امیدواریم که در آینده بانک صنایع کوچک راه‌اندازی کنیم که در ابتدای امر این بانک زیرمجموعه بانک صنعت، معدن و تجارت خواهد بود. 

نعمت‌زاده درباره وظایف این بانک گفت: بانک صنایع کوچک با نگرش خاص به کارآفرینان و صنایع کوچک فعالیت کرده و به توسعه آن کمک می‌کند. 

وی همچنین در خصوص ارائه تسهیلات به فعالیت‌های دانش‌بنیان گفت: برای فعالیت‌های دانش‌بنیان نیز صندوق خاصی ایجاد شده که زیرنظر معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کند و در این زمینه تسهیلاتی به جوانان تحصیل‌کرده می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه