مدرسه ۱۸ کلاسه بنیاد برکت در خرم‌آباد افتتاح شد


مدرسه 18 کلاسه بنیاد برکت در خرم‌آباد افتتاح شد

مدرسه ۱۸ کلاسه بنیاد برکت زینبیه و حضرت زهرا (س) با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان و مرکزی در خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ظهر امروز مدرسه 18 کلاسه زینبیه و حضرت فاطمه زهرا(س)در خرم‌آباد همزمان با افتتاح 140 مدرسه برکت توسط بنیاد برکت  با 884 کلاس درس در سراسر کشور افتتاح شد.

این مراسم افتتاح در لرستان با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان لرستان و مرکزی، معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان، فرماندار شهرستان، مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، مدیرکل نوسازی لرستان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم محمد چگنی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان اظهار داشت: این پروژه که تقریباً در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر است و هزینه آن  حدود سه میلیارد و 58 میلیون تومان برآورد هزینه شده است.

وی افزود: مشارکت بنیاد برکت در این پروژه  700 میلیون تومان بوده و مابقی را اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس متقبل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان  بیان کرد: این پروژه سال 91 کلنگ‌زنی شده و تأخیر در ساخت آن به دلیل مسائل اعتباری بوده است.

وی با بیان اینکه درمجموع هفت پروژه در سطح استان داریم که سایر پروژه‌ها فقط بنیاد برکت انجام‌شده است، تصریح کرد: بنیاد برکت از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده ولی در سال 94 میزان پروژه‌هایش به‌اندازه پروژه‌های چند سال گذشته است.

چگنی با اشاره به اینکه این مراسم در استان‌های دیگر در سراسر کشور به‌صورت همزمان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه یک پروژه 18 کلاسه در چهار طبقه است و حدود دو هزار و 700 متر  زیربنا شامل آزمایشگاه، سالن ورزشی سرویس بهداشتی  و حمام است.

وی عنوان کرد: همزمان در لرستان شش پروژه افتتاح می‌شود که در بین استان‌های کشور بیشترین افتتاح پروژه بنیاد برکت مربوط به این استان است.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان افزود: بنیاد برکت در سال86 افتتاح شد و در این هشت سال فعالیت کمک خوبی داشته‌اند و در سال‌های قبل هشت پروژه را افتتاح کردند که امسال هفت پروژه شروع شده است.

وی اظهارداشت: این پروژه‌ها  در شهرستان خرم‌آباد، سلسله، دلفان، الیگودرز، ازنا، و کوهدشت  هستند که فقط توسط بنیاد برکت ساخته‌شده‌اند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon