یادمان استاد بهروان در بوئین زهرا برگزار می‌شود


یادمان استاد بهروان در بوئین زهرا برگزار می‌شود

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا گفت: یادمان استاد بهروان شاعر ۲۸ شهریورماه در شهرستان بوئین زهرا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ابوالفضل جهانگیربخت ظهر امروز در نشست با معاونان و مدیران فرهنگ و ارشاد استان قزوین اظهار داشت: یادمان استاد بهروان اینانلی (اینانلو) از شعرای شهرستان بوئین زهرا روز 28 شهریورماه در سالن اجتماعات غدیر مجتمع فرهنگی هنری ولایت بوئین زهرا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این یادواره با حضور مسئولان و شاعرانی از استان‌های دیگر در شهرستان بوئین زهرا برگزار می‌شود، تصریح کرد: شاعرانی از استان‌های البرز، آذربایجان شرقی و غربی، مسئولان ادارات، شاعران و هنرمندان استان قزوین در یادواره استاد بهروان حضور داشته و سایر علاقه‌مندان نیز می‌توانند در این یادواره حضور داشته باشند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه در این مراسم زوایای مختلف شخصیت این بزرگوار مورد برررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: این شاعر فرهیخته دارای آثار هنری و ادبی بسیار ارزشمندی بوده است.

جهانگیربخت با بیان اینکه در این مراسم از مقام والای این شاعر بزگوار تجلیل می‌شود، اظهار کرد: یادمان استاد بهروان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری مراسم یادمان برای هنرمندان فرهیخته و برجسته می‌توان تا حدی شخصیت این اساتید و بزرگواران را به عموم مردم شناساند، عنوان کرد:  برگزاری مراسمی از این دست می‌تواند ایجاد انگیزه در شاعران و هنرمندان فعال کرد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا افزود: ایجاد فضای مناسب برای اجرای برنامه‌های هنری توسط هنرمندان از دیگر اهداف این اداره است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon