آیت‌الله آل‌هاشم: آیت‌الله خزعلی تا پایان عمر پشتیبان انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری بود

آیت‌الله آل‌هاشم: آیت‌الله خزعلی تا پایان عمر پشتیبان انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری بود

امام جمعه موقت تبریز، با اشاره به رحلت آیت‌الله خزعلی گفت: آیت‌الله خزعلی تا پایان عمر پشتیبان انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به رحلت آیت‌الله خزعلی اظهار داشت: آیت‌الله خزعلی، از یاران صدیق و نزدیک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که تا پایان عمر خود، پشتیبان انقلاب، امام و رهبری بود.

وی افزود: از یادگارهای مهم به جا مانده از ایشان، بنیاد بین‌المللی غدیر است که نشانگر حرکت وی در مسیر ولایت است.

امام جمعه موقت تبریز، با اشاره به 6 ذی‌الحجه سالگرد کشتار زائران بیت‌الله الحرام در حرم امن الهی، خاطرنشان کرد: حادثه هفته گذشته در سقوط جرثقیل در بیت‌الله الحرام، دیگر علامت بی‌کفایتی رژیم آل سعود است.

وی افزود: این حادثه دردناک نشانگر عدم مدیریت مناسب و دست‌نشانده بودن رژیم آل سعود برای آمریکای جنایتکار است.

آیت‌الله آل‌هاشم با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با فرماندهان سپاه گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند، سپاه پاسداران یک نعمت بزرگ الهی برای کشور است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب، راه مبارزه را به ما نشان دادند و دستگاه‌های مسئول، باید در مقابل نفوذ دشمن به کشور هوشیار باشند.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سالروز وفات استاد شهریار گفت: امروز سالروز درگذشت شاعری متعهد و انقلابی است که اشعار فراوانی را در مدح انقلاب و دفاع مقدس سروده است. 

آیت‌الله آل‌هاشم همچنین با اشاره به ضرورت شناخت خدا و مقام معرفت‌الله، همگان را به عبادت خالصانه پروردگار دعوت کرد و عنوان داشت: شناخت پروردگار متعال، بیش از پیش انسان را به عبادت نزدیک می‌کند و او را از معصیت باز می‌دارد.

به گزارش تسنیم، پس از اقامه نماز جمعه این هفته در تبریز، نمازگزاران با برگزاری راهپیمایی، انزجار خود را از حمله اخیر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی ابراز داشتند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon