آمار تلفات حمله تروریستی به کمپ نیروهای هوایی پاکستان به ۵۴ کشته و زخمی رسید

آمار تلفات حمله تروریستی به کمپ نیروهای هوایی پاکستان به 54 کشته و زخمی رسید

مقامات امنیتی اسلام‌آباد می‌گویند که بر اثر حمله ترویستی به کمپ نیروهای هوایی پاکستان در «بادابر» شهر پیشاور، ۵۴ کارمند و افسر نیروی هوایی ارتش این کشور کشته و زخمی شده‌‌اند.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، کمپ نیروهای هوایی پاکستان در «بادابر» شهر پیشاور ایالت خیبرپختونخوا مورد حمله گروهی تروریست‌ها قرار گرفت.

در حال حاضر تعداد تلفات این حمله تروریستی به کمپ نیروهای هوایی پاکستان به 54 نفر رسیده است.

بر اثر این حمله 29 نفر کشته و 25 نفر دیگر زخمی شده‌اند که تعداد 23 نفر از کشته‌ها کارمندان و افسران نیروی هوایی پاکستان هستند.

پس از حمله مذکور، نیروهای امنیتی که توسط «نیروی واکنش سریع» پاکستان رهبری می‌شدند این منطقه را پاکسازی کردند که در جریان درگیری 13 نفر از مهاجمان نیز کشته شدند.

در حال حاضر تحقیقات پیرامون چگونگی این حمله به کمپ نیروهای هوایی پاکستان که روز گذشته بوقوع پیوست توسط نیروهای امنیتی پاکستان جریان دارد.

این حمله بزرگترین حمله پس از واقعه کشتار دانش‌آموزان مدرسه نظامی پاکستان در ماه دسامبر سال گذشته محسوب می‌شود که منجر به کشته شدن 147 دانش‌آموز 9 تا 16 سال شده بود.

کمپ نیروهای هوایی پاکستان در بادابر، مدتهاست بدون استفاده بوده و به محل اقامت افسران و دیگر مقامات نیروهای هوایی این کشور تبدیل شده است که در محدوده پاسگاه نیروهای پلیس بادابر قرار دارد.

مقامات امنیتی پاکستان در این باره می‌گویند: مهاجمان مجهز به خمپاره، نارنجک دستی و سلاح‌های اتوماتیک بوده‌اند که از دو در ورودی به بخش‌های مختلف این پایگاه راه یافته و به گروه‌های کوچکی تقسیم شدند.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان