دیدار نماینده ایران با رؤسای ۵ نمایشگاه کتاب جهان در فرانکفورت

دیدار نماینده ایران با رؤسای 5 نمایشگاه کتاب جهان در فرانکفورت

رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از برنامه‌ریزی برای دیدار با رؤسای پنج نمایشگاه کتاب جهان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت:‌ برخی از این دیدار‌ها از جانب ما و برخی دیگر از جانب طرف مقابل تقاضا شده است.

امیرمسعود شهرام‌نیا، رئیس مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به برنامه‌های حضور ایران در شصت و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گفت:‌ در این نمایشگاه علاوه بر برنامه‌های جنبی مختلف و نشست‌های دیدار با ناشران نشست‌هایی هم جهت دیدار با رؤسای نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب جهان خواهیم داشت.

وی با بیان این مطلب که هنوز جدول این دیدارها قطعی نشده است،‌ ادامه داد:‌ تلاش داریم نشست دوباره‌ای با رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت، «یورگن باس» داشته باشیم‌، وزیر ارشاد از ما خواسته است که به صورت رسمی از او برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران دعوت کنیم.

شهرام‌نیا تصریح کرد:‌ همچنین «موریسه»، رئیس نمایشگاه کتاب پاریس نیز از ما تقاضای ملاقات کرده است و قرار است در این دیدار بحث‌هایی که در زمان حضور او در نمایشگاه کتاب تهران پیش آمد،‌ از جمله اینکه تهران شهر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب پاریس شود،‌ را دنبال کنیم.

وی ادامه داد:‌ همچنین دیدارهایی با رؤسای نمایشگاه کتاب پکن، متقاضی مهمان ویژه شدن در نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاه کتاب اندونزی و نمایشگاه کتاب بولونیا خواهیم داشت.

شهرام‌نیا با اشاره به دیگر فعالیت‌ها در خصوص حضور ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، گفت:‌ تشکل‌ها این روزها مشغول کارهای نهایی خود هستند. تا هفته آینده مجموعه وسایل و امکانات را ارسال خواهیم کرد،‌ طراحی غرفه‌ها انجام شده و بحث‌های محتوایی نمایشگاه بسته شده است. امسال تشکل‌ها به نحوی حرفه‌ای‌تر و برنامه‌ریزی شده‌تر حضور دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران