کمپین مادران علیه «ماپت ها»

کمپین مادران علیه «ماپت ها»

خبرگزاری تسنیم: «ماپت ها» یکی از پر طرفدار ترین برنامه های کودک در سراسر دنیا است. با این وجود والدین چندان از رویکرد اخیر این مجموعه راضی نیستند و اقدام به تشکیل کمپین علیه آن داده اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «ماپت ها» یکی از پر طرفدار ترین برنامه های کودک در سراسر دنیا است. با این وجود والدین چندان از رویکرد اخیر این مجموعه راضی نیستند و اقدام به تشکیل کمپین علیه آن داده اند.
سخنگوی این کمپین می گوید:« این مجموعه دیگر آن چیزی که قبلا بود، نیست. ABC «ماپت ها» را خراب کرده است. چند پدر و مادر می خواهند شوخی های جنسی این مجموعه را برای کودکانشان معنی کنند؟»
بسیاری از منتقدان این مجموعه آن را با سریال کمدی «اداره» مقایسه می کنند که مخصوص بزرگسالان است. آنها می گویند، «ماپت ها» تبدیل به یک «اداره» عروسکی شده است. این کمپین که «یک میلیون مادر» نام دارد البته واقعا یک میلیون عضو ندارد بلکه از روی نام گروه معروف «Million Man March» در دهه 90 اقتباس شده است. آنها بیشتر فعالیتشان را در چند وقت اخیر روی پاک کردن تصاویر همجنس گرایانه از رسانه معطوف کرده اند. به همین جهت تاکنون با برنده های مشهوری چون «دی سی کامیکس»، «مارول کامیکس»، «جی سی پنی»، «آرچی کامیکس» و «تویز آر آس» بر سر کاراکترهای همجنس گرا درگیری داشته اند. آنها با دی سی بر سر معرفی یک فانوس سبز همجنس گرا درگیری داشتند اند. همین طور در ادوار گذشته سریال هایی مثل «خانه داران عاجز»، «گلی» و «سپر» مورد انتقاد این کمپین اخلاق گرا قرار گرفته اند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران