دامغانی: تاکتیک‌‌های والیبال ایران برای دیگر تیم‌ها رو شده است

دامغانی: تاکتیک‌‌های والیبال ایران برای دیگر تیم‌ها رو شده است

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: سیستم و تاکتیک‌‌های بازی ما برای دیگر تیم‌ها رو شده است.

رضا دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی والیبال اظهار داشت: وقتی مجموعه‌ای در یک مسابقه خاص نتیجه نمی‌گیرد، همه عوامل آن مجموعه در عدم موفقیت تیم دخیل هستند. والیبال هم از این قضیه مستثنی نیست و رئیس فدراسیون باید سهم هر نفر را در نتیجه نگرفتن تیم مشخص کند.

دامغانی ادامه داد: همه ما می‌بینیم و می‌دانیم که تیم ملی مشکل روحی و فنی دارد اما این بچه‌ها همان‌هایی هستند که در 3 سال گذشته برای ایران، افتخار آفرینی کرده‌ و نتایج قابل قبولی گرفته‌اند. شاید عده‌ای این نتایج را مربوط به کادر فنی گذشته بدانند ولی در هر حال باید شخصیت بازیکنان را حفظ کرد و نباید ابهت جهانی آنها را یک شبه از بین برد. حجم عظیمی از انتقادات در حال حاضر متوجه تیم ملی است ولی به اعتقاد من نباید روی زخم آنها نمک پاشید.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در مورد شکست 3 بر صفر مقابل استرالیا گفت: سیستم و تاکتیک‌‌های بازی ما برای دیگر تیم‌ها رو شده است. در بازی با استرالیا، دریافت کننده‌های این تیم، توپ‌های ما را جلوی خط یک سوم با پنجه می‌گرفتند و پاسور این تیم هم به خوبی مهاجمانش را تغذیه می‌کرد. مربی این تیم هم با شجاعت به توماس ادگار استراحت داد و «کارول» را به بازی گرفت. آنها می‌دانستند که با سرویس‌های هدفدار خود به منظقه یک، می‌توانند جلوی شهرام محمودی را بگیرند و ما با این حربه به مشکل برخوردیم. بازیکنان تیم در بازی‌های اخیر، شادابی و جنگندگی لازم را ندارند و این وظیفه کادر فنی است که تیم را به شرایط اولیه برگرداند.

رضا دامغانی در مورد بازی با کانادا نیز گفت: آنها تیم ما را به خوبی می‌شناختند و بر خلاف ما، سرویس‌های خوبی زدند. علاوه بر این دفاع تیم کانادا نیز به خوبی در مقابل حملات بازیکنان ایران ایستاد.

دامغانی در پایان گفت: بزرگتر‌های والیبال باید در اتق فکر یا نشستی دور هم جمع شوند و در مورد مشکلات تیم و راه حل‌های ممکن، صحبت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon