شرح دیدار جانبازان با امام خامنه‌ای در ویژه برنامه «از آسمان»

شرح دیدار جانبازان با امام خامنه‌ای در ویژه برنامه «از آسمان»

مدیر روابط عمومی گروه تلویزیونی از آسمان با اشاره به ویژه برنامه های این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: با میهمانان رهبر معظم انقلاب از ورود به تهران تا دیدار و حضور در مرقد امام راحل (ره) و بازدید از باغ موزۀ دفاع مقدس همراه خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس خورشیدی فرد، مدیر روابط عمومی گروه تلویزیونی «از آسمان» از پخش تولیدات جدید این گروه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: «از آسمان» با پخش چهار ویژه‌برنامه میهمان نگاه مخاطبانش خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از جانبازان بالای 70 درصد با رهبر حکیم انقلاب افزود : با توجه به استثنایی بودن این دیدار و شرایط خاص و ویژه جانبازان دو قسمت از برنامه‌های هفته دفاع به این اتفاق خاص اختصاص داده شده که در آن با میهمانان رهبر از ورود به تهران تا دیدار و حضور در مرقد امام راحل (ره) و بازدید از باغ موزۀ دفاع مقدس همراه خواهیم شد.

وی با تجلیل از صبر عزتمند جانبازان و خانواده‌های آنها اضافه کرد: دو قسمت دیگر ویژه برنامه های از آسمان به زندگی جانباز 75 درصد غلامرضا عربگری قهرمان دو نابینایان و فعال در امور فرهنگی و کارآفرینی از تهران و محمد علیزاده جانباز قطع نخاع کمر از رودسر پرداخته است.

خورشیدی فرد ویژه‌برنامه‌های این ایام را به شرح ذیل معرفی کرد:

سه شنبه 31 شهریور ساعت 19:50 قسمت نخست دیدار جانبازان با امام خامنه‌ای

چهارشنبه 1 مهر ساعت 17:30 قسمت دوم دیدار جانبازان با امام خامنه‌ای

پنج شنبه 2 مهر ساعت 17:30 شرح زندگی و جانبازی غلامرضا عربگری

جمعه 3 مهر ساعت 17:30 شرح زندگی و جانبازی محمد علیزاده

در تولید این ویژه برنامه‌ها که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی‌فرد آماده پخش شده است، سعید سلیمانی(تدوین)، ابوالفضل حاجب و مرتضی اعطاسی(تصویر)، نادر گهرسودی(گوینده) و حمید بناء(نویسنده) شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران