مهاجری: فاصله ایجادشده در مسابقات لیگ روی روند تیم‌ها تأثیرگذار است

مهاجری: فاصله ایجادشده در مسابقات لیگ روی روند تیم‌ها تأثیرگذار است

سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه فاصله ایجاد شده در دیدارهای لیگ روی روند بازی تیم‌ها تأثیر خواهد گذاشت، گفت: امیدوارم که دو تیم ملوان و پدیده ارائه‌گر بازی جذابی باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، رضا مهاجری در کنفرانس خبری قبل از بازی ملوان بندرانزلی - پدیده مشهد اظهار داشت: امیدوارم که دو تیم ارائه‌گر بازی جذابی باشند و با توجه به تعطیلات آخر هفته و استقبالی که از بازی به عمل می‌آید بازی هیجان انگیزی را شاهد باشیم و هواداران از بازی لذت ببرند.

وی در مورد محرومان و مصدومان این تیم در بازی برابر ملوان گفت: بازیکن محرومی نداریم، اما ایگور پرایچ مصدومیتش به نحوی است که احتمال بازی کردن وی کم است و بقیه مصدومان شرایط‌شان به نحوی است که می‌توانند برای بازی مهیا شوند.

مهاجری در مورد شناختش نسبت به ملوان خاطر نشان کرد: ملوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است و متاسفانه در چند سال اخیر مورد بی‌توجهی قرار گرفته و دلیل عملکرد سینوسی ملوان که در این چند فصل به وجود آمده به جهت مشکلات مالی است. این تیم در رده‌های پایه عملکرد خوبی دارد و از جوانان خوبی بهره می‌برد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی در مورد تعطیلات لیگ تصریح کرد: قطعاً فاصله ایجاد شده در دیدارهای لیگ روی روند بازی تیم‌ها تأثیر خواهد گذاشت، اما ما با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفتیم این روند را بهبود بخشیدیم و با بردی که در مقابل سیاه‌جامگان داشتیم توانسته‌ایم به شرایط قبل از تعطیلات برگردیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon