پلیس آماده «سوت» آغاز عملیات جمع‌آوری معتادان خیابانی است

پلیس آماده «سوت» آغاز عملیات جمع‌آوری معتادان خیابانی است

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به تدوین و ابلاغ دستورالعمل‌های جمع‌آوری معتادان از سراسر کشور، گفت: پلیس با آمادگی ۱۰۰ درصدی خود، آماده «سوت» آغاز عملیات جمع‌آوری معتادان خیابانی است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار علی مویدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اقدامات پلیس برای جمع‌آوری معتادان خیابانی سراسر کشور اظهار کرد: از ابتدای امسال و در راستای تدابیر فرماندهی، پلیس اقدامات لازم برای شناسایی معتادان، خرده‌فروشان موادمخدر و قاچاقچیان را در سراسر کشور به عمل آورده و تمامی این افراد شناسایی شدند. 

وی ادامه داد: پلیس در حال حاضر با آمادگی 100 درصدی خود به صورت استندبای منتظر نواخته شدن سوت آغاز عملیات جمع‌آوری معتادان در سراسر کشور است. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تاکید کرد: ما در حال حاضر در سطح کشور با راه‌اندازی یک کارگروه ویژه این آمادگی را داریم تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری معتادان خیابانی اقدام کنیم و بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دستورالعمل‌های لازم برای سراسر کشور تدوین و به روسای پلیس کل کشور ابلاغ شده است و از این رو آمادگی کامل برای آغاز عملیات جمع‌آوری معتادان خیابانی را داریم.

مویدی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان خیابانی یک اقدام بین‌بخشی بوده و نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف دیگر است، گفت: پلیس امروز تنها دستگاهی است که آمادگی عملیاتی کردن جمع‌آوری معتادان در سطح ملی را داشته و در آمادگی 100 درصدی بسر می‌برد.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon