لام: کسب پیروزی در بوندس‌لیگا به ویژه در بیرون از خانه دشوار است

لام: کسب پیروزی در بوندس‌لیگا به ویژه در بیرون از خانه دشوار است

کاپیتان بایرن مونیخ پس از برتری این تیم مقابل ماینتس از دشواری بازی‌ها در رقابت‌های بوندس‌لیگا به خصوص دیدارهای خارج از خانه گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپ لام در پی پیروزی 3 بر صفر عصر روز گذشته (شنبه)، بایرن مونیخ مقابل ماینتس در هفته هفتم بوندس‌لیگای آلمان گفت: کسب پیروزی در بوندس‌لیگا به خصوص در بازی‌های خارج از خانه و به ویژه وقتی حریف بازی را عالی شروع می‌کند، همیشه دشوار است. در نیمه دوم ماینتس انرژی خود را تا حدودی از دست داد و ما فضای بیشتری برای رسیدن به نتیجه دلخواه‌مان پیدا کردیم. بایرن هم کیفیت لازم را برای استفاده از فرصت‌های به وجود آمده، دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: اینکه تاکنون تمامی بازی‌های خود را در رقابت‌های بوندس‌لیگا با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم، در این بازی دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدیم، فوق‌العاده است.

روبرت لواندوفسکی با دو گلی که در این بازی زد، رکورد گل‌های زده خود در بوندس‌لیگا را به عدد 101 رساند و با پیراهنی که روی آن عدد 100 نقش بسته بود، شادی خود را نشان داد.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پس از این بازی اظهار داشت: بابت این دو گلی که به ثمر رساندم، خیلی خوشحالم. در نیمه اول کارمان سختی داشتیم، چون ماینتس عالی بازی کرد، ولی پس از گل اول کار برای ما راحت‌تر شد.

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان هستند و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم بورسیا دورتموند 16 امتیازی است. اگر شاگردان توماسل توخل در بازی امشب (یکشنبه) مقابل دارمشتات به پیروزی نرسند، فاصله‌شان با بایرن مونیخ بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon