تعلیق فرمانده صهیونیستی به دلیل ضرب‌وشتم خبرنگاران خارجی+فیلم

تعلیق فرمانده صهیونیستی به دلیل ضرب‌وشتم خبرنگاران خارجی+فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی یک فرمانده خود را به دلیل حمله سربازان تحت امرش به دو خبرنگار خارجی در سرزمین‌های اشغالی از کار معلق کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل، ارتش رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) اعلام کرد که یک فرمانده ارتش این رژیم به دلیل حمله سربازانش به دو خبرنگار خارجی در روز جمعه از سمت خود برکنار شد.

ارتش پیش از این تحقیقات درباره حمله سربازان اسرائیلی به خبرنگاران خبرگزاری فرانسه را آغاز کرده بود. نکته جالب ضبط بخشی از این حملات توسط دوربین خبرنگاران بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه سربازان رژیم صهیونیستی  تجهیزات متعلق به دو خبرنگار در نزدیکی نابلوس را ضبط کرده و به آنها آسیب رساندند. علاوه بر این آندرا برناردی، روزنامه نگار ایتالیایی خبرگزاری فرانسه به زمین پرتاب شده و سربازان اسرائیلی با اسلحه وی را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که سربازان اسلحه‌های خود را به سوی برناردی و عباس مومانی، عکاس فلسطینی نشانه رفتند. سربازان صهیونیستی دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری خبرنگاران را به زمین زده و تلفن همراه و دوربین دیگر آنها را ضبط کردند.

این درحالی است که در زمان حادثه خبرنگاران لباس مخصوصی را بر تن داشتند که بر روی آن کلمه خبرنگار نوشته شده بود و بالطبع ماهیت کار آنها مشخص بود.
 

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان