ارزش بازاری بورس خراسان‌رضوی بیش از ۳۹ هزار میلیارد ریال است‌

ارزش بازاری بورس خراسان‌رضوی بیش از 39 هزار میلیارد ریال است‌

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اهمیت بازار بورس منطقه‌ای این استان در کل کشور، گفت: ارزش بازاری این منطقه هم‌‌اکنون ۳۹ هزار و ۸۰۲ میلیارد ریال است.

حسین خدادوست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: 72 دوره آموزشی ‌از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شده که در این دوره‌ها 147 نفر آموزش دیده‌اند.

وی در ارتباط با میزان معاملات انجام شده در 6 ماهه نخست سال جاری در بورس منطقه‌ای خراسان رضوی، بیان کرد: 7 هزار و 656 میلیون سهم در این بورس از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه مورد معامله قرار گرفته است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی افزود: ارزش ریالی این معاملات 30 هزار و 555 میلیارد ریال بوده که متوسط روزانه آن حدود 250 هزار و 449 ریال می‌شود.

خدادوست بیان کرد: هم‌اکنون 14 شرکت استانی زیر نظر بورس منطقه‌ای خراسان رضوی فعالیت می‌کنند و شاخص پایانی دوره در این بورس تا پایان شهریور 61 هزار و 577 واحد بوده است.

وی با اشاره به اهمیت بازار بورس منطقه‌ای خراسان رضوی در کل کشور، خاطرنشان کرد: ارزش بازاری این منطقه هم اکنون 39 هزار و 802 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon