سینمای شهرستان طبس با اکران فیلم محمد رسول‌الله(ص) افتتاح شد

سینمای شهرستان طبس با اکران فیلم محمد رسول‌الله(ص) افتتاح شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ شهرستان استان دارای سینما است، گفت: سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس به سیستم دیجیتال مجهز و به عنوان سینما افتتاح شد.

سید علی زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربیرجند، اظهار داشت: بعد از پیگیری‌های انجام شده که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از طریق مکاتبه با تهران برای راه‌اندازی دو سینمای دیجیتال در شهرستان‌های طبس و نهبندان داشت با این پیگیری موافقت شد.

وی افزود: سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان طبس را مجهز به سیستم دیجیتال کردیم و این سالن در حال حاضر دارای 196 صندلی است و برای تجهیز سالن فرهنگ و ارشاد شهرستان طبس 60 میلیون تومان هزینه شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هزینه تجهیزات این سالن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و شرکت نوری تابان انجام شد.

زمزم افزود: در چند سال گذشته سینمای شهرستان طبس متعلق به شهرداری بود، اما چند سالی است که این سالن تبدیل به یک سوله شده و به عنوان سینما درب آن بسته و هیچ فعالیتی نداشت.

وی اظهار داشت: روز گذشته با حضور مسئولان استانی سالن فرهنگ و ارشاد طبس که مجهز شده بود افتتاح شد و برای افتتاح آن فیلم محمد رسول الله(ص) اکران شد که در شب نخست با استقبال خوب مردم طبسی مواجه شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مجهز شدن سالن ارشاد در نهبندان هم در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس و طبس دارای سینما است.

زمزم در خصوص مشکل سینما فردوسی بیرجند افزود: سینما فردوسی بیرجند در دست بخش خصوصی است که به دنبال بازسازی این سینما هستیم و موافقت‌های اصلی را گرفتیم تا با رویکرد جدید سپاه استان به توافق برسیم و بتوانیم این سینما را بازسازی کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon