انتشار پیام صوتی والی خود‌خوانده طالبان در قندوز؛ زنده هستم

انتشار پیام صوتی والی خود‌خوانده طالبان در قندوز؛ زنده هستم

در حالی که اداره امنیت ملی افغانستان اعلام کرده بود که والی خود خوانده طالبان در ولایت قندوز به همراه ۱۵ نفر از نزدیکان وی کشته شده است اکنون فایل صوتی منتسب به مولوس سلام مبنی بر سلامتش منتشر شده است.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، اداره امنیت ملی افغانستان صبح امروز اعلام کرد مولوی عبدالسلام والی خودخوانده طالبان در ولایت قندوز که رهبری جنگ در این شهر را نیز به عهده دارد شب گذشته در حملات هوایی نیروهای امنیتی افغانستان کشته شده ات.

همچنین صبح امروز تصویری از یک فرد که ملا عبدالسلام معرفی شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد وی از ناحیه سر هدف قرار گرفته و کشته شده است.

با ان حال ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی رسمی گروه طالبان اعلام کرد که والی این گروه در ولایت قندوز زنده بوده و همچنان جنگ را در این ولایت رهبری می‌کند.

وی همچنین تصویری از سلام در میدان اصلی شهر قندوز منتشر کرد که در حال احوال‌پرسی با افراد گروه طالبان بود.

اکنون نیز فایلی صوتی منتسب به ملا عبدالسلام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که وی می‌گوید زنده بوده و  همچنان به جنگ در این ولایت در کنار افراد طالبان ادامه می‌دهد.

تاکنون اداره امنیت ملی افغانستان در رابطه با انتشار این فایل صوتی واکنشی نشان نداده است.

گروه طالبان افغانستان از دو روز پیش شهر قندوز در شمال افغانستان را تصرف کرده و در حال پیشروی به دیگر مناطق این ولایت هستند.

پیش از ظهرامروز نیز شهرستان بالاحصار قندوز به تصرف افراد گروه طالبان درآمد.

انتهای پیام/.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان