اعتراف رئیس سنای پاکستان به فساد مالی مقامات نظامی و غیرنظامی این کشور

اعتراف رئیس سنای پاکستان به فساد مالی مقامات نظامی و غیرنظامی این کشور

رئیس سنای پاکستان در واکنش به عملیات نیروهای امنیتی این کشور علیه «حزب مردم» اعتراف کرد که رهبران و کارکنان حزبش و مقامات نظامی و غیرنظامی این کشور در فساد مالی دست دارند.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «اکسپرس نیوز»، «رضا ربانی» رئیس سنای پاکستان در واکنش به عملیات نیروی امنیتی این کشور علیه حزب «مردم پاکستان» گفت: وی اعتراف می‌کند که رهبران و کارکنان حزب مردم مرتکب فساد مالی شده‌اند اما مقامات نظامی و غیرنظامی نیز در چنین کاری دست داشته‌اند.

رئیس سنای پاکستان افزود: هرگز از رهبران و کارکنان فاسد حزبش حمایت نخواهد کرد اما دیگر مقامات پاکستانی نیز از فساد مالی خالی نیستند.

وی تاکید کرد که نابودی فساد در پاکستان در چارچوب قانون انجام شود.

رئیس سنای پاکستان مدعی شد: قانون «اداره ملی پاسخگویی پاکستان» باید بررسی شود زیرا کارمندان این اداره نیز باید پاسخگو باشند.

دولت «نواز شریف» نخست‌وزیر کنونی پاکستان پیش از این نیز در 19 ژوئن سال 1992 میلادی نیز با همکاری پلیس ایالت سند، ارتش، نهادهای اطلاعاتی و نیروهای کماندوی این کشور عملیات علیه حزب متحده قومی به‌رهبری «الطاف حسین» مقیم انگلیس را آغاز کرده بود که در نتیجه تعداد زیادی از حامیان و رهبر این حزب از این کشور گریختند.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین چندین یورش به دفاتر و محل اقامت اعضای ارشد حزب مردم پاکستان نیز انجام دادند و تعددی از کارکنان و حامیان این حزب را تاکنون بازداشت کرده است.

انتهای پیام/.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان