بیش از ۵۰ هزار متر مربع سالن در اختیار نمایشگاه کتاب تبریز قرار گرفت

بیش از 50 هزار متر مربع سالن در اختیار نمایشگاه کتاب تبریز قرار گرفت

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز گفت: بیش از ۵۰ هزار متر مربع سالن در اختیار نمایشگاه کتاب تبریز قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حبیب ماهوتی در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، با اشاره به برگزاری بدون وقفه نمایشگاه کتاب از 13 سال گذشته در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شده است، اظهار داشت: نمایشگاه‌های فرهنگی خوبی در تبریز برگزار شده و در آینده نیز از برگزاری این نمایشگاه‌ها حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 800 ناشر داخلی، 76‌ناشر خارجی،‌ 60‌ناشر استانی و 85‌ناشر کتب دفاع مقدس در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: بیش از 50 هزار متر مربع سالن در اختیار این ناشران قرار گرفته است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز، با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تبریز بهتر از نمایشگاه کتاب تهران عمل کرده است، تصریح کرد: از جمعیت 13 میلیونی تهران، 3 میلیون بازدید‌کننده داشت که در تبریز، از جمعیت 4‌میلیونی کل استان در سال گذشته بیش از 900 هزار نفر بازدید کرده اند و با نسبت درصدی، تبریز بسیار بهتر عمل کرده است.

ماهوتی به عرضه‌نشدن برخی محصولات ناشران تهران در استان‌ها انتقاد کرد و افزود: در برخی مواقع، مردم و دانشجویان برای تامین کتب مورد نیاز خود مجبور به طی مسافت طولانی و صرف هزینه‌های زیاد می‌شوند که باید تمامی ناشران برای حضور در استان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon