افتتاحیه «تاج محل» در سینما فرهنگ

افتتاحیه «تاج محل» در سینما فرهنگ

مراسم آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «تاج محل» ساخته دانش اقباشاوی روز شنبه ۱۱ مهرماه در سینما فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مراسم مطابق هفته‌های پیشین، از ساعت 20:30 در سینما فرهنگ آغاز می‌شود و پس از مراسم امضای پوستر فیلم، از ساعت 21 فیلم «تاج محل» برای حاضرین به نمایش درمی‌آید.

تاج محل در سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در سال 91 برای اولین بار روی پرده رفت اما در این دو سال و نیم راهی به سینماها نیافت. رضا میرکریمی تهیه‌کننده این فیلم و نیز فیلم «خسته نباشید» بود که هردو اولین ساخته‌های کارگردانان‌شان به شمار می‌آمدند.

«تاج محل» داستان حسین مرادی کارگر 60 ساله آبادانی است که بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در کارخانه کشتی‌سازی را بنا بر خواست کارفرمایان اخراج کند. این بار او تصمیم گرفته است با استفاده از قرعه‌کشی بختی برای کارگرها قائل شود. چند روز بعد که نوه او به دنیا می‌آید فرزندانش دو بلیت سفر به هند به او هدیه می‌دهند. چند شب بعد از جشن دو نفر مسلح به خانه حمله می‌کنند و علاوه بر اموال موجود در خانه هدیه‌های شب جشن را هم می‌ربایند. حالا حسین و خانواده‌اش به کارگر اخراجی و معترض کارخانه کشتی‌سازی مشکوک‌اند اما مدرکی علیه او ندارند.

دانش اقباشاوی در تاج محل ترکیبی از بازیگران حرفه‌ای در نقش‌های فرعی و اعضای خانواده‌اش در نقش‌های اصلی را به کار گرفته است. عبدالجبار اقباشاوی و شهلا پرویز مرادی پدر و خاله کارگردان در دو نقش اصلی فیلم و پریوش نظریه، جهانگیر میرشکاری صدابردار نام آشنای سینما و علی مردانه سایر نقش‌های فیلم را برعهده دارند.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران