رونالدو هدیه ویژه‌اش را از رئیس کهکشانی‌ها گرفت + تصاویر

رونالدو هدیه ویژه‌اش را از رئیس کهکشانی‌ها گرفت + تصاویر

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید پاداش رسیدن به رکورد رائول گونزالس به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید امروز (جمعه) برای قدردانی از کریستیانو رونالدو که چهارشنبه شب با زدن هر دو گل کهکشانی‌ها برابر مالمو در لیگ قهرمانان اروپا با رکورد 323 گل رائول گونزالس به عنوان برترین گلزنی تاریخ کهکشانی‌ها برابر شد، مراسمی برگزار کرد.

در این مراسم که هم‌تیمی‌های رونالدو و اعضای کادرفنی رئال مادرید حضور داشتند، تمامی جام‌هایی که ستاره پرتغالی با کهکشانی‌ها کسب کرده است، به نمایش درآمد و فلورنتینو پرس رئیس باشگاه جایزه ویژه‌اش که خود آن را امضا کرد، به ستاره پیشین منچستریونایتد تقدیم کرد.

دارنده سه توپ طلای فیفا و فرانس فوتبال که همراه کهکشانی‌ها افتخاراتی همچون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، جام حذفی اسپانیا، سوپرجام اسپانیا و اروپا و جام باشگاه‌های جهان کرده است، پس از دریافت این جایزه از پرس گفت: برای من دریافت این جایزه یک افتخار است. اولین باری که پیراهن رئال مادرید را به تن کردم هرگز تصور نمی‌کردم به چنین روزی برسم که برترین گلزن تاریخ باشگاه شوم و بتوانم رکورد دوستم رائول و همچنین رکورد آلفردو دی‌استفانو فقید را بشکنم. من واقعاً خوشحالم. می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم، چون بدون آنها هرگز نمی‌توانستیم به چنین جایگاهی برسم. بدون همکاری آنها رسیدن به این رکورد غیرممکن بود.

رونالدو ادامه داد: همچنین می‌خواهم از همه مربیانم در رئال مادرید، مانوئل پیگرینی، مورینیو، آنچلوتی و بنیتس تشکر کنم. آنها همیشه در دوران بازیگری‌ام به من کمک کردند. از مسئولان باشگاه و پزشکان تیم هم تشکر می‌کنم. از تمام کسانی که نام‌شان را فراموش کرده‌ام ببرم عذرمی‌خواهم، چون اکنون زمان آسانی برای صحبت کردن نیست. همچنین از رسانه‌ها هم قدردانی می‌کنم، چون می‌دانم که در این اواخر کمی با آنها اوقات تلخی کرده‌ام (اشاره به مصاحبه‌اش پس از بازی رئال مادرید برابر مالمو). علاوه بر آنها از دوستانم، ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو) و مادرم نیز تشکر می‌کنم، همین‌طور از رئیس باشگاه به خاطر حرکت زیبایی که برای تجلیل از من انجام داد و مرا احساساتی کرد.

رونالدو در صورت گلزنی در دربی مادرید که یکشنبه شب ساعت 22 به وقت تهران برگزار می‌شود، به تنهایی در صدر جدول گلزنان تاریخ باشگاه رئال‌ مادرید خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon