راستگویی و صداقت در نیروی انتظامی نهادینه شود

راستگویی و صداقت در نیروی انتظامی نهادینه شود

امام جمعه جیرفت گفت: راستگویی و صداقت از ارزشهای دین مبین اسلام است که باید در نیروهای انتظامی نهادینه و آن را در زندگی پیاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت الاسلام رضا کرمی پور صبح امروز در آیین صبحگاه نیروی انتظامی در این شهرستان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌هایی که باید نیروهای اننظامی داشته باشند، تقوا و پرهیزکاری در کار و زندگی است چرا که با حاکمیت و قدرتی که بر جان و مال مردم دارند اگر تقوا نداشته باشند ممکن است، طغیانگری به دنبال داشته باشد پس باید این ویژگی در نیروهای ما باشد تا دچار مشکل نشود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه شناخت اصول و مبانی از ویژگی‌هایی است که باید نیروهای انتظامی برخوردار باشند، بیان کرد: در این زمینه بخش عقیدتی و سیاسی در این نهاد ایجاد شده است، چرا که نیروی انتظامی باید مسلح به سلاح عقیده هم باشد تا موفق شود.

وی تصریح کرد: راستگویی و صداقت از ارزشهای دین مبین اسلام است که باید در نیروهای انتظامی نهادینه و آن را در زندگی پیاده کنند.

حجت الاسلام کرمی‌پور عنوان کرد: دشمن با برنامه‌های مختلف با نظام ما سر ناسازگاری دارند که در برخی موارد نیروی انتظامی باید با دشمن مقابله کند برای تحقق این امر روحیه فداکاری و شهادت طلبی لازم است که این نیروها جان خود را با این روحیه در راه نظام هدیه می کنند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی بدون منت و شعار خدمتگزاری می‌کند و امنیت را در جامعه ایجاد می‌کند تا مردم در آرامش امور زندگی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام کرمی پور گفت: نیروهای این نهاد با اکثر اقشار جامعه سروکار دارند، سلامت این نیروها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: نیروی انتظامی باید با هر برنامه‌ای که دشمن پیاده می‌کند، برنامه‌ریزی لازم برای برخورد و مقابله با دشمن داشته باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon