وقوع سرقت در بهاباد ۴۵ درصد کاهش یافت


وقوع سرقت در بهاباد 45 درصد کاهش یافت

رئیس شورای تامین شهرستان بهاباد از کاهش ۴۵ درصدی وقوع سرقت در شهرستان بهاباد خبر داد و این موضوع را مرهون تلاش‌های نیروهای انتظامی این شهرستان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد با حضور فرماندار امام جمعه فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌الله دهقانی امام جمعه شهرستان بهاباد در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه نیروهای خدوم و پر تلاش و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از زائران خانه خدا به دست رژیم جنایتکار آل‌سعود در سرزمین منا و محکوم کردن این جنایات، به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، عناصری که سبب تشکیل نیروهای مسلح می‌شوند ایمان، شجاعت، شهامت همراه با علم و دانش روز است.

وی افزود: اگر یک نیروی مسلح علم و آگاهی و شجاعت و قدرت لازم را داشته باشد، کفایت نمی‌کند، زیرا علم و قدرت و شجاعت و مدیریت گاهی جابه‌جا می‌شود و به جای یاری مظلوم به یاری ظالم می‌روند.

امام جمعه شهرستان بهاباد خاطرنشان کرد: اگر این علم و قدرت و شجاعت و قدرت با هم هم‌سنخ و هم‌رنگ شد، در حقیقت ایمان جهت‌دار می‌شود و آن علم و قدرت و آگاهی و شجاعت در بروز قدرت و در مسیر الهی قرار می‌گیرد.

عباس اقبال فرماندار بهاباد هم در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت جان باختن تعدادی از زائران خانه خدا، از زحمات فرماندهی و پرسنل این نیرو در شهرستان بهاباد قدردانی کرد و اظهار داشت: امنیت شهروندان مرهون تلاش روز افزون نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است، گفت: نام پلیس و نیروی انتظامی در دهه‌های گذشته در تاریخ ابران عزیز، قرین با شجاعت، دلاوری، رزمندگی و ایثارگری و فداکاری و جانفشانی با توکل به خداوند عزوجل در ایجاد امنیت، آرامش و آسایش جامعه بوده است.

رئیس شورای تامین شهرستان بهاباد از فرماندهان انتظامی خواست تا با هیئت امنای مساجد ارتباط و همکاری لازم داشته و گزارشات نیروی انتظامی به مردم در مساجد بیشتر ارائه شود تا مردم در جریان خدمات نیروهای انتظامی قرار گیرند.

فرماندار بهاباد به بحث ولایت‌مداری  و پایبندی به ولایت اشاره کرد و گفت: اگر مردم به ولایت  پای‌بند باشند و متحد شوند، هیچ‌کس نمی‌تواند در صفوف آنها رخنه کند.

وی به مهمترین عامل پای‌بندی به ولایت اشاره کرد و با بیان این مطلب که اطاعت‌پذیری از ولایت مهمترین عامل پایبندی به ولایت است، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای تجلیل از کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه جان برکفان این نیروی ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار بهاباد از تلاش‌های نیروهای انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و از تلاش این نیروها در کاهش سرقت نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: با تلاش مسئولان انتظامی شهرستان و همکاری مردم با نیروی  انتظامی سرقت در شهرستان نسبت به سال‌های 92 و 93 کاهش 45 درصدی داشته است.

سرهنگ مهدی رحیم‌زاده فرمانده نیروی انتظامی بهاباد هم در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان این نیرو و تسلیت به مناسبت  جان‌باختن  تعدادی  از حجاج بیت‌الله الحرام در سرزمین منا، خلاصه‌ای از گزارش عملکرد این نیرو را در 6 ماهه نخست امسال بیان کرد.

در پایان رژه نیروهای نظامی و انتظامی بهاباد، از افسران نمونه و بازنشستگان نیروی انتظامی با اهدای لوح تقدیر و هدایائی قدردانی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon